środa, 13 listopada 2019

Jesienny notes z liskiem


Cześć Kochani :-)


Dzisiaj zaprezentuję pracę wykonaną w stylu C&S. Gości on tu niezwykle rzadko, dlatego jest dla mnie ... wyjątkowy.  Może nie wszyscy się ze mną zgodzą, ale uważam że ta praca właśnie taka jest - minimalistyczna i oszczędna w ozdobach oraz bardzo prosta w formie ;-)))

Mój osobisty notes doczekał się w końcu metamorfozy i z zupełnie czarnego, nudnego i mało atrakcyjnego gadżetu stał się fajnym i przyjaznym dla oka notatnikiem, po który będę sięgać zdecydowanie chętniej niż dotychczas ;-)

Notatnik stał się dla mnie rzeczą pierwszej potrzeby bo ostatnio jestem bardzo roztargniona, wiecznie zabiegana i zapominalska - a słowo odręcznie pisane utrwalam sobie łatwiej i zapamiętuję na dłużej, niż zapiski robione na tablecie czy w smartfonie.
Tak więc tej jesieni zaserwowałam sobie takiego sympatycznego rudzielca na okładkę ;-)
Lisia głowa powstała z papieru złożonego systemem origami natomiast wystający z notesu ogon jest zupełnie płaski i służy tutaj za zakładkę lub znacznik ;-)


Sprytny lisek posiada małą, równie sprytną kieszonkę - przypominajkę - umieszczoną tuż za uszami. Mogę do niej wsunąć karteczkę z jakimś bardzo ważnym dla mnie hasłem i za każdym razem, kiedy spojrzę na notes to właśnie owa karteczka będzie pierwszą rzeczą, która przyciągnie uwagę i przypomni mi o czymś bardzo ważnym.


Notes z rudzielcem został już przetestowany - działa jak należy a prezentuje się następująco:





































Na zdjęciu powyżej dokładniej widać schowek na moje karteczki - przypominajki ;-)

Zainspirowana tematem wyzwania trwającego aktualnie na blogu egoCraft
zgłaszam swoją pracę:


https://egocraftpl.blogspot.com/2019/11/wyzwanie-35-c-challenge-35-c.html

 

Do ozdoby notesu wykorzystałam biało - szare papiery pochodzące od Producenta - Firmy Craft'o'Clock oraz soczyście pomarańczowy arkusz papieru do origami.
Dodatki to jedynie dwie tekturki oraz dwa połyskujące kryształki - i to wszystko - tak niewiele a jak sympatycznie mi się na niego patrzy i z niego korzysta ;-)))
Polubiliśmy się od pierwszego wpisu i chyba tak zostanie - nasza współpraca zapowiada się zachęcająco ;-)))

A teraz ja chcę bardzo serdecznie zachęcić Was, Moi Drodzy, do udziału w najnowszym kolorystycznym wyzwaniu na blogu Art-Piaskownicy.
Przez najbliższy miesiąc bawimy się kolorami jesieni we wszystkich odcieniach szarości i pomarańczu. Jak zwykle dozwolone są niewielkie akcenty bieli i czerni ale kolory wiodące to Szary + Pomarańcz.

Po wszelkie wytyczne i zasady zgłaszania prac do wyzwania zapraszam na bloga Art-Piaskownicy, tam również czekają na Was podpowiedzi inspiracyjne od naszego zespołu :-)))

Życzę wspaniałych pomysłów i miłej, twórczej zabawy.

 

Pozdrawiam cieplutko,
Inka


10 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł na ożywienie klasycznego notesu :) C&S w doskonałym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczny foksik i pamiętliwy:) Tyle wiadomości może przechować w swoim małym łebku. Nawet ogon został pomysłowo wykorzystany:) Korzystanie z takiego notesu to sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu rewelacja - zarówno pomysł, jak i wykonanie, a ta kieszonka jest naprawdę genialna :) No i ogon - świetne dopełnienie całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Halinko, uroczy notesik, a ten sympatyczny lisek będzie dobrze pilnował zamieszczonych w nim zapisków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Notes po metamorfozie wygląda pięknie, fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała przemiana Inko !!!
    Lisek mnie zauroczył🦊🦊🦊
    Super miałaś pomysł;)
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny notes. Pięknie dobrane kolorki. Boski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosh this is SO sweet!!! Thank you for joining egoCraft Challenge #35

    OdpowiedzUsuń