piątek, 8 listopada 2019

Album ślubny po liftingu

Witam Was serdecznie :-)))


Będzie romantycznie i sentymentalnie - ale zacznijmy od początku ;-)
Słowa to tak mało by wyrazić najgłębsze emocje, tak niewiele by okazać komuś prawdziwe uczucie. Wypowiedziane zdania przemijają a pamięć ludzka jest ulotna i niedoskonała.
Dzisiaj żyjemy zbyt szybko, każdy nasz dzień jest niczym wyścig, ciągle  gdzieś biegniemy praca – dom, dom – szkoła i tak w kółko. Gdzie nie spojrzeć, czekają nas tylko obowiązki.
Lecz mimo pędu życia każdy ma czasami ochotę po prostu przystanąć i złapać choćby chwilkę wytchnienia.
A może by tak zatrzymać się na dłużej, usiąść wygodnie z ukochaną osobą u boku, cofnąć się myślami kilka, kilkanaście a może nawet kilkadziesiąt lat wstecz i z przyjemnością zatopić się w najpiękniejszych wspomnieniach  z młodości. Poczuć na nowo cudowne emocje i gorące uczucia, obudzić w sobie to, co zostało ukryte gdzieś głęboko, na dnie serca i przeżyć to jeszcze raz.

Jak sprawić, by urzeczywistniły się nasze pragnienia ?
Bierzemy w ręce  album ze zdjęciami, przewracamy karta po karcie wiedząc, że każda z nich to osobna historia, opowiedziana niczym wspaniała bajka. W jednej chwili przerzucamy stronice najcudowniejszych momentów naszego życia i na nowo wypełniamy nimi nasze serca i umysły…



Mam nadzieję, że mój wstęp wprowadził Was w błogi, romantyczny nastrój,  gdyż to, co dzisiaj tu pokażę jest bazą pod uwiecznienie wyjątkowych chwil i przeżyć dwojga zakochanych w sobie Osób. Jest to bardzo osobista przestrzeń, przygotowana na zgromadzenie najpiękniejszych i najcenniejszych chwil w jednym miejscu - albumie fotograficznym.

Dostałam wyjątkową misję do spełnienia - poproszono mnie o lifting wiekowego albumu rodzinnego i nadanie nowego image -u jego wysłużonym kartom oraz podniszczonej oprawie.
Początkowo miał być jedynie malutki remoncik ale postanowiłam że zrobię bardzo solidną przebudowę, ponieważ w albumie tym zostaną zgromadzone fotografie ślubne.
Poczułam się zobowiązana do podreperowania go w taki sposób, by mógł służyć Młodej Parze przez długie lata oraz zachęcał wyglądem i elegancją na miarę rangi uroczystości, po której wspomnienia w sobie pomieści :-)



Oto pierwotny wygląd albumu  -  sprzed renowacji:
Wewnątrz znajdowały się stare wyblakłe i nadgryzione zębem czasu karty
 z miejscowo wyrwanymi fotografiami,
 po których zostały nieestetyczne, głębokie uszkodzenia struktury stronic
oraz przekładki separujące z bardzo pożółkłego pergaminu.

Czas zrobił swoje ale historia i sentyment do wartości pamiątek rodzinnych wygrały.
Brawo Sylwia i Łukasz :-)))


 


 A tu wersja po moim liftingu:
























 Niektóre karty wewnętrzne zostały ozdobione stemplami w kolorze złotym,
 z motywami romantycznymi oraz roślinnymi :-)



















Powyższa praca jest kontynuacją dużego projektu ślubnego,
 stworzonego dla Sylwii i Łukasza, latem tego roku:
 Dla przypomnienia jeszcze raz zamieszczam  jego zdjęcie ;-)



Mam nadzieję że album się spodoba i przyniesie Młodym Małżonkom mnóstwo powodów do radości ze wspólnego oglądania oraz przeżywania wspomnianych chwil na nowo ;-)))

Kochani - wiem że samochwalstwo nie jest mile widziane ale muszę się Wam przyznać że ten projekt był dla mnie wyjątkowy pod wieloma względami:
- to mój pierwszy komplet o tak pokaźnych rozmiarach,
- tworzony przy zastosowaniu różnych technik i materiałów,
- zamówiony przez kilka Osób z jednej Rodziny
 i co najważniejsze
- przyjęty bardzo ciepło i z wielkim zachwytem.

Poczułam się zaszczycona, mocno doceniona i nabrałam ochoty na więcej - więc na dokładkę w moje łapki trafił stary rodzinny album do liftingu ;-)))
I czego jeszcze chcieć więcej?  Hmm...być może niebawem do tego zestawu dołączą kolejne projekty, może tym razem dziecięce, np: kartka powitalna z okazji narodzin Maluszka, dziecięcy albumik czy metryczka oprawiona w ramkę?
Zobaczymy - czas pokaże  - a póki co życzę Młodym Małżonkom wielkiego szczęścia i pięknej miłości jako największej wartości na ich wspólnej drodze przez życie ;-)))


Pozdrawiam milutko,
Inka



13 komentarzy:

  1. Halinko piękny ten album po Twoim liftingu a cały zestaw prezentuje sie rewelacyjnie. mam tez kilka takich starych albumów w tym jeden po moich rodzicach .. hm chyba mnie zainspirowałaś :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja Halinko a jeśli jeszxze sprawia Ci to tyle radosci i satysfakcji no to bajka !!!! A zestaw jest rzepiekna pamiatka na lata !!! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :D służył jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zliftingowany album, taka metamorfoza naprawdę robi wrażenie :) Całym zestawem już się zachwycałam, ale pozachwycam się jeszcze trochę - wspaniała całość i masz pełne prawo się nim "chwalić" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, kochana, dumne z Ciebie jesteśmy! Takie odpowiedzialne zadanie, a Ty wykonałaś je obłędnie! Oczu nie można oderwać od pojedynczych elementów kompletu, ale całość zapiera dech w piersiach. Gratulacje!!😍😙

    OdpowiedzUsuń
  6. Inko kochana, zdecydowanie wprowadziłaś mnie w błogi nastrój i pięknie napisałaś. Zgadzam się, za szybko teraz żyjemy, czas przez palce nam przecieka. Albumy do zdjęć mają magię i szkoda, że ludzie teraz tak rzadko wywołują zdjęcia. Pięknie poradziłaś sobie, wyszło cudownie, chociaż ja wolę te wiekowe, z żółtymi, zniszczonymi kartami. Mam kilka takich po prababci i praprababi - one mają dla mnie prawdziwą magię i historię, a do tego kocham te stare zdjęcia w nie wklejone. To kawał historii mojej rodziny. Ech jakoś sentymentalnie mi się zrobiło. Chyba wiem co będę robiła wieczorem... Buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany lifting! A cały komplet dla Młodej Pary prezentuje się imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Halinko, podziwiam efekty liftingu - album prezentuje się wspaniale.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie do wiary, że to stary album. Wygląda jak nówka sztuka, i to jaka piękna:)
    Całość wygląda cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda całkiem inaczej, wygląda niesamowicie, świetny lifting, a cały komplet zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała metamorfoza tegoż albumu.
    Piękny!!!! Pozdrawiam miło 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna przemiana:)
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń