poniedziałek, 18 listopada 2019

Metryczka dla Mai


Witajcie Kochani :-)



Nie da się ukryć że prace dla Maluszków w ostatnich miesiącach są u mnie tematem numer jeden. Jest to wyraźnie widoczne zarówno na biurku w mojej pracowni, zasypanym po brzegi papierkami we wszystkich odcieniach różu i błękitu, "bobaskowymi" motywami i dodatkami maści wszelakiej.
Klimat dziecięcy udziela się również Obserwatorom i Gościom zaglądającym w moje twórcze miejsca sieciowe.
Kochani, mam nadzieję że nie nudzi Was ta monotematyczność, od czasu do czasu tylko przeplatana innymi wątkami ;-)
Jeśli chodzi o mnie - nie narzekam, wręcz przeciwnie, jestem wprost zachwycona takim rozwojem sytuacji. Pisałam Wam tutaj już nie raz, że uwielbiam tworzyć dla Maluszków, więc dla mnie taka powtarzalność tematu jest ogromną przyjemnością.

Co prawda, zważywszy na datę w kalendarzu - to już najwyższa pora by zabierać się za projekty świąteczne. Pomysły są, (nie)cierpliwie czekają na realizację, teraz tylko przydałoby się dorwać troszkę więcej wolnego czasu i ... działać, działać, działać ;-)

Ale póki co, dzisiaj pokażę Wam kolejną ramkę - metryczkę z miejscem na zdjęcie, przygotowaną dla Maleńkiego Szczęścia o imieniu Maja ;-)))
Jest delikatnie, na różowo i w towarzystwie milutkiego, pluszowego misia, którego nie da się nie kochać - Dzieciaczki wiedzą o tym najlepiej :-)))






























Dla Mai powstał jeszcze 20 stronicowy albumik, ozdobiony papierami pochodzącymi ze ślicznych, dziecięcych kolekcji. Będzie sporo zdjęć do obejrzenia, więc postanowiłam zaprezentować go w oddzielnym wpisie ;-)

I to wszystko na tę chwilę, Moi Drodzy, teraz już się z Wami pożegnam, bo w planie na dzisiaj mam jeszcze wykonanie kartki bożonarodzeniowej z shaker boxem. Wiem że troszkę czasu mi to zajmie, dlatego szybciutko zmykam do pracowni ;-)))
Zostawiam gorące uściski i moc pozdrowień!

Do zobaczenia,
Inka

12 komentarzy:

  1. Cudowne są te Twoje metryczki w rameczkach :) pokaż albumik dla Majeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie nudzi na pewno,a raczej oglądam zawsze z ciekawością i podziwem,ponieważ Twoje prace Halinko są cudne !!! Albumik będzie równie świetny,bo rameczka jest obłędna !!!
    Gorąco pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta rameczka i to doskonały pomysł na metryczkę, zdecydowanie szybciej niż haftowana, a efekt rewelacja .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna śliczna metryczka - takie prace nigdy się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny pomysł i świetne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na metryczkę w ramce. Jest śliczna i oryginalna a ze zdjęciem Majeczki będzie piękną pamiątką. Serdeczności Halinko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodka pamiątka dla małej księżniczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Inko, piękna jest! Bardzo lubię Twoje metryczki w ramce - są eleganckie, śliczne, trwałe. Ta jest po prostu cudna, tak pięknie złotem się mieni!! Buziaki kochana i czekam na kolejny wpis :))

    OdpowiedzUsuń