środa, 6 listopada 2019

Metryczka w ramce

Witam cieplutko :-)



W ostatnim czasie trudno mi jest rozstać się z projektami dla Maluszków. W domowej pracowni powstają naprzemiennie albumy, kartki powitalne i chrzcielne, ramki na zdjęcia, skrzyneczki na przechowywanie dziecięcych drobiazgów, kolorowe boxy, wymyślne opakowania na słodkości a także metryczki.


I dzisiaj właśnie pokażę kolejną chłopięcą metryczkę, oprawioną w ramkę. Praca nieskomplikowana i warta polecenia oraz ciesząca się dużym powodzeniem wśród "świeżo upieczonych" Rodziców.
Ozdobny panel posiada specjalną kieszeń na umieszczenie fotki Dziecka, poprzez wsunięcie jej do wnętrza ażurowego okienka.
Obok zamieściłam imię Dziecka oraz dane z metryki urodzenia.
Dbając o poufny charakter informacji, dane te nie są widoczne na moich fotkach ;-)

Ramka ma uniwersalne zastosowanie, nadaje się do postawienia lub do zawieszenia.






























Kochani, chcę Wam bardzo serdecznie podziękować za słowa uznania i mnóstwo miłych komplementów kierowanych pod adresem zegara, wykonanego ze szklanej butelki.
Dodaliście mi skrzydeł i dużo motywacji do dalszego działania.
Zatem obiecuję że podobne projekty pojawią się u mnie jeszcze nie raz ;-)))

Wkrótce zapraszam na kolejny wpis a teraz już się z Wami żegnam dziękując za odwiedzinki i poświęcony czas :-)))

Pozdrawiam,
Inka


14 komentarzy:

  1. Cudowna rameczka z metryczką Ineczko. Na pewno uradowała świeżo upieczonych rodziców :)
    Miło pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna rameczka jak i wszystkie dziecięce prace, więc nic dziwnego że mają branie a co za tym idzie.... musisz je robić. Ale to bardzo wdzięczna tematyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i elegancka metryczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała metryczka!!! Mnie nie po drodze z krzyżykowaniem, więc taką wersję metryczki podziwiam szczególnie. Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super metryczka, super pomysł na nią miałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka wspaniałą metryczka będzie pamiątka na całe życie, Halinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna metryczka♥️
    Zglosze się po imienną dla mojego pierwszego Wnusia, to już na początku lutego👶
    Pozdrawiam cieplutko 🌼🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twoje odwiedzinki i mnóstwo cudownych słów pozostawionych dzisiaj na moim blogu. Ogromnie mi miło że zechciałaś zaglądnąć i oczywiście serdecznie zapraszam po metryczkę lub jakąkolwiek inną pracę, bardzo chętnie ją dla Ciebie wykonam :-) Pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
    2. Zapraszam także na mojego bloga:)
      http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

      Usuń
    3. Mam i ja rameczkę prześliczną dla mojego Wnusia:)
      Z serca dziękuję:)
      Pozdrawiam najserdeczniej kochana Halinko:):):)

      Usuń
  8. Sliczna i napewno bedzie nam przypominac najpiekniejsze chwile.dziekujemy��

    OdpowiedzUsuń