wtorek, 31 października 2023

Kapelusz na Halloween - DT MARGARET

Hej Kochani :-)


Dzisiaj inspiruję w Margaret - a ponieważ data prezentacji mojej pracy zbiegła się w czasie z obchodami święta duchów, nie mogłam przejść obok tego tematu obojętnie.

 


Halloween ma swoje korzenie w starożytnych dożynkach celtyckich. Celtowie wierzyli, że 31 października granica pomiędzy światem żywych a umarłych nieco się zaciera, umarli powracają na Ziemię i sieją spustoszenie pośród jej mieszkańców, na co dzień żyjących w błogim spokoju i nieświadomości :-)

Zdaję sobie sprawę że jedni z nas są zwolennikami tego święta, inni wręcz przeciwnie. Jednak, niezależnie od tego jakie mamy na ten temat zdanie, teraz jest idealna okazja by puścić wodze fantazji i pobawić się twórczo. Tym bardziej że w ciągu roku jest niewiele okazji do tego, by tworzyć w mrocznych i strasznych klimatach.
Moją propozycją na dzisiaj jest duży, czarny kapelusz, pod rondem którego będzie można ukryć halloweenową niespodziankę, słodycze o różnych dziwnych kształtach i smakach jak również inne, straszne gadżety :-)
Bazę kapelusza wykonałam z grubej, czarnej tektury a następnie jego brzegi, niezbyt starannie okleiłam poszarpanymi skrawkami papierów z kolekcji "Breeze of Dreams".
Z tejże kolekcji pochodzi również motyw pajęczyny wraz z czarnym, kosmatym pająkiem. Idealnymi dodatkami, świetnie uzupełniającymi pracę okazały się tekturki tematyczne - pajęczyna i stosowny do okoliczności napis. Powierzchnię projektu miejscowo potraktowałam farbami metalicznymi i mediami oraz siecią, uwitą z czarnego sznurka :-)

 






 








 

Jestem bardzo ciekawa jak się Wam podoba moja halloweenowa dekoracja i czy w swoich domach przygotowujecie ozdoby w podobnym klimacie?

Do wykonania pracy użyłam materiały marki Margaret:
- Kolekcja "Breeze of Dreams"
- arkusz PSM 0111
- arkusz PSM 0109
- arkusz PSM 0301

A także poniższy zestaw farb i preparatów mediowych marki CADENCE - pochodzący z oferty handlowej sklepu DREAMS




Jestem bardzo ciekawa jak się Wam podoba moja halloweenowa dekoracja i czy w swoich domach przygotowujecie ozdoby w podobnym klimacie?

 

Do wykonania pracy użyłam:
- Kolekcja "Breeze of Dreams"
- arkusz PSM 0111
- arkusz PSM 0109
- arkusz PSM 0301

Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego dnia,
Halina / Inka-art

1 komentarz:

  1. WOW!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Cudna praca! Doskonała inspiracja!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń