sobota, 28 października 2023

Urodzinowo - w koszulkach klubowych BJK

 Hej Kochani :-)

Dzisiaj jeden z takich projektów, których tworzenie zaczyna się od ..... zakupu alkoholu :-) ;-)
Tak, tak - najpierw musi być butelka trunku a dopiero potem rodzi się pomysł na jej dekorację. Następnie powstaje projekt drewnianego opakowania pod wymiar ozdobionej butelki :-)

 


 Już wiele razy pisałam że uwielbiam realizować tego typu zlecenia, uwielbiam kreatywne wyzwania. Uwielbiam, kiedy nakręca mnie niecierpliwość oczekiwania na efekt końcowy oraz ekscytacja, towarzysząca podczas całego procesu twórczego.
A potem przychodzi moment zawahania i rodzi się zasadnicze pytanie - czy to, co zrobiłam, spodoba się osobie obdarowanej?
A może wręcz przeciwnie?

Kochani - na szczęście spodobało się - i to baaaaaardzo, zatem spójrzcie co takiego zdziałałam :-) :-)

 Powstał męski zestaw urodzinowy, czyli oryginalna i jedyna w swoim rodzaju skrzynka na markowy trunek wraz z dekorowaną butelką alkoholu. Oba elementy kompletu "występują" w klubowych strojach słynnej drużyny piłkarskiej ze Stambułu :-)








 

W pracy bardzo pomogły mi fantastyczne i jak zawsze niezawodne, farby oraz media marki CADENCE - do nabycia w sklepie DREAMS.

 


Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka


1 komentarz:

  1. Pięknie sobie poradziłaś i wykonałaś świetne opakowanie i "zamaskowałaś" butelkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń