piątek, 3 listopada 2023

Zimowe inspiracje z ITD Collection

Hej Kochani :-)

Czy czujecie już klimat zbliżających się Świąt? 
Ja już działam w tym temacie co najmniej od miesiąca a w mojej pracowni na dobre rozgościły się przepiękne zimowe i bożonarodzeniowe papiery i materiały od różnych producentów.

Dzisiaj prezentuję jedną z moich ulubionych marek: ITD Collection, którą bardzo cenię za wyjątkowy styl, klimat i charakter.


 

Na moim biurku właśnie pojawiły się świąteczne nowości, ale zanim je pociacham, chcę Wam zaprezentować dwie proste karteczki do koperty, wykonane z zeszłorocznych zestawów.
Same papiery są wyjątkowo piękne i bardzo profesjonalnie zaprojektowane. Kompozycje z ich użyciem praktycznie układają się same a dzisiejsze projekty potwierdzają fakt, że nie potrzeba używać zbyt wielu dodatków, by całość prezentowała się ciekawie i elegancko :-) 

Zobaczcie sami, jakie urocze zimowe scenki udało mi się stworzyć w ciągu niespełna 30 minut. Tak Kochani, tylko tyle czasu zajęła mi praca nad obiema karteczkami :-) 

 














Szybko, sprawnie i efektownie - taki komfort pracy zapewnia marka ITD Collection. Polecam - sami spróbujcie, jestem pewna że będziecie zachwyceni :-)

Kochani, niedługo ciąg dalszy zimowych inspiracji a już za kilka dni prezentacja kolejnej ulubionej marki. 

Jesteście ciekawi której? 

Serdecznie zapraszam do śledzenia moich profili: nie tylko Bloga, ale również FB oraz IG - odnośniki do poszczególnych stron znajdziecie na pasku bocznym ;-)

Polecam się a całego serca a Osoby zainteresowane pracami mojego autorstwa zachęcam do składania zamówień pod adresem:  inka-art@wp.pl  jak również przez dostępne komunikatory.

Pozdrawiam Was serdecznie,

Inka   


1 komentarz: