wtorek, 10 października 2023

Pamiątkowy komplet na 50 - lecie ślubu

 Cześć Kochani :-)


Moją dzisiejszą inspiracją jest pamiątkowy zestaw, przygotowany dla pary Jubilatów, świętującej 50 rocznicę zaślubin.
Do jego stworzenia zainspirowały mnie trzy, sąsiadujące ze sobą hasła wyzwaniowe z październikowej Margaretki - KOSZYCZEK - CHLAPANIA - ZŁOTO.

 


 

Tym razem miałam za zadanie stworzyć oryginalny zestaw pamiątkowy, który uświetni uroczystość 50 - lecia zaślubin i na zawsze zapadnie w pamięć szanownym Jubilatom.
Postawiłam na delikatność i świeżość kolorystyczną oraz subtelne złote akcenty. Pamiątka składa się z czterech, współgrających ze sobą elementów: niedużego albumu harmonijkowego, zamkniętego w ozdobnym opakowaniu oraz pudełka, skrywającego w sobie prześliczny bukiecik konwalii w koszyczku.
W pracy połączyłam papiery z dwóch różnych kolekcji Margaret.
Jasne, koronkowe desenie pochodzą z "Romantic Moments" natomiast soczysta zieleń, wnosząca do projektu nutę wiosennej świeżości, to arkusz z kolekcji "Baby Girl".
Złote akcenty dodają mojej pracy szyku i elegancji oraz podnoszą jej walory estetyczne. W konwaliowym bukieciku ukryłam niekwestionowany symbol zaślubin - dwie złote obrączki, przewiązane wstążką. 

 



 



 



 












Projekt zdobią tekturki różnych marek i ręcznie wykonane kwiaty. Natomiast wszystkie elementy bazowe pod przestrzenne dekoracje, opracowałam i stworzyłam własnoręcznie.

Materiały ze sklepu Margaret, wykorzystane w pracy:
- kolekcja papierów "Romantic Moments",
- arkusz PSM 0301
- arkusz PSM 0302
- arkusz PSM 0303
- arkusz PSM 0308
- kolekcja papierów "Baby Girl"
- arkusz PSM 0607

Pozdrawiam Was milutko,
Halina/ Inka-art


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz