środa, 25 października 2023

Kartka książkowa na rocznicę ślubu - DT NIEBANALNIE KREATYWNA

 Cześć Kochani :-)


Dzisiaj serdecznie zapraszam do Pracowni Niebanalnie Kreatywnej, gdzie prezentuję moją kolejną propozycję inspiracyjną. Przygotowałam dużą, przestrzenną kartkę książkową dla pary świętującej dziewiątą rocznicę zaślubin.

 

Bazę kartki wykonałam z grubego, białego kartonu i ozdobiłam papierami Alchemy of Art z kolekcji
Przepiękne grafiki i kwiatowe wzory idealnie wpisały się w mój, lekko nostalgiczny i romantyczny projekt.
Przestrzenną kompozycję ułożyłam z papierowych i materiałowych kwiatów oraz najróżniejszych dodatków roślinnych. W centralnej części umiejscowiłam niezwykle stylową tekturkę od Mintay Papers, która nadała pracy odpowiedniego charakteru.
Herbaciane róże podkreśliły lekko jesienną kolorystykę.
Obok kwiatowej kompozycji znalazła się mała sakiewka - we wnętrzu której umieszczony zostanie miły podarunek dla Jubilatów.
Kartka książkowa należy do moich ulubionych form przestrzennych, jest bardzo prosta do wykonania i dość spektakularna w odbiorze :-)

 



 

 










Do wykonania projektu wykorzystałam:

- kolekcja papierów Alchemy of Art "Simple Beautiful",
- Tekturka - ramka Mintay Papers,
- wstążka gnieciuch,
- kwiaty papierowe różyczki - różowe,
- kwiaty papierowe różyczki - białe,
- papier biały perłowy

 
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia,

Inka

1 komentarz:

  1. Przepiękna praca.Pracochłonna ale rezultat wspaniały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń