sobota, 21 października 2023

Na chrzciny - w słonecznych barwach

 Cześć Kochani :-)


Dzisiaj prezentuję komplecik pamiątkowy na chrzest dziewczynki, wykonany w niestandardowych barwach. 

 


Po raz pierwszy miałam przyjemność tworzyć projekt w odcieniach żółci. Przyznam,  że z wielką ciekawością czekałam na efekt końcowy swojej pracy - i zupełnie szczerze przyznaję, że zaskoczył mnie bardzo pozytywnie.

Świetnie pracowało mi się z papierami marki Ciao Bella Paper. Użyłam wybranych arkuszy w odcieniach żółci i beżu z kolekcji "Sicilia".
Dodatkami, które nadały pracy uroczystego charakteru są ażurowe serwetki i cudowna tekturka okolicznościowa od Laserowe Love.
Karteczkę wewnątrz wyposażyłam w zakładkę na pieniężny podarunek i karnet z życzeniami. Zastała pięknie opakowana w proste pudełko z okienkiem, ozdobione papierami z tej samej kolekcji.

Jestem ciekawa jak się Wam podoba taki słoneczny komplecik na chrzest?

 












Przesyłam moc pozdrowień i życzę Wam miłego weekendu:-)

Inka

1 komentarz: