czwartek, 17 sierpnia 2023

Podziękowanie - dekoracja w ramce

 Hej Kochani :-)


Dzisiaj chcę zaprezentować kolejny projekt zamknięty w ramce.
Tym razem wykonałam podziękowanie za współpracę, podarowane przez cały zespół współpracowników, żegnających odchodzącą z pracy Koleżankę.


Firmową "Rodzinkę" oprawiłam w serca i zawiesiłam na magicznym drzewku. Pamiątka będzie dla obdarowanej skromnym wyrazem wdzięczności od całej ekipy oraz wspomnieniem wspólnie przepracowanych lat :-)












Do wykonania projektu wykorzystałam między innymi:

- mój najbardziej ulubiony arkusz papieru z magicznym okiem - pochodzący z kolekcji "An undiscovered magical world" od ITD Collection 

- oraz równie ukochaną złotą farbę metaliczną CADENCE - ze sklepu DREAMS.

 

Na zakończenie wpisu chcę Was zachęcić do kolejnych odwiedzin - pokażę pracę w takiej formie, której tworzenie nie jest dla mnie łatwe i występuje baaaardzo rzadko ;-)


Pozdrawiam milutko i do zobaczenia niebawem,

Inka


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa forma podziękowania. Będzie fajną pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń