sobota, 5 sierpnia 2023

Magiczny zestaw ślubny w stylu Harrego Pottera

 Hej Kochani :-)


Dzisiaj dwoje ludzi wypowiedziało sakramentalne "TAK" w wyjątkowo magicznej atmosferze.
Mnie przypadł zaszczyt wykonania równie magicznego kompletu ślubnego. Mam nadzieję że pamiątka z tego ekscytującego, podniosłego i romantycznego wydarzenia na zawsze zapadnie w pamięć dzisiejszym szczęśliwcom :-)

 

Zawsze mam ogromną satysfakcję z wykonania takiej pracy, która dostarcza innym radość, powoduje wzruszenie, przynosi moc zaskakująco pozytywnych emocji a przy tym jest oryginalna i jedyna w swoim rodzaju.
Po raz drugi w swojej scraperskiej "karierze" miałam okazję stworzyć prezent ślubny w stylu"Harrego Pottera". Poprzedni był w formie eksploding boxa a tym razem powstała kartka w zestawie z pudełkiem, którego dno dodatkowo wyposażyłam w specjalny schowek na małą niespodziankę :-)



 














 


W pracy wykorzystałam fenomenalne papiery marki MARGARET z kolekcji "Breeze of Dreams". Są absolutnie bezkonkurencyjne do projektów o tej tematyce ;-)

Kartka, dość sporych rozmiarów - ok. 21 x 15 cm, została zapakowana w odpowiednio powiększone pudełko, stylizowane na starą magiczną księgę. Ciemna kolorystyka dodała tutaj smaczku a specjalnie zaprojektowane napisy i odpowiednio zestawione dodatki stworzyły niepowtarzalny klimat.
Fani Harrego Pottera byli zachwyceni wyglądem pracy, którą stworzyłam na specjalne ich życzenie. Mam nadzieję że również Młodej Parze przypadnie ona do gustu :-)

Jestem również ciekawa co Wy sądzicie o tak nietuzinkowej formie pamiątki ślubnej? Podoba się Wam, czy wręcz przeciwnie?


Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu,


Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz