sobota, 26 sierpnia 2023

Na Nowej Drodze Życia

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj kolejny ślubny komplet w moim sierpniowym repertuarze. Tym razem jest to pastelowa karteczka wraz z pudełkiem do kompletu.

 


Bardzo lubię tworzyć prace na specjalne życzenie zamawiającego - z określeniem konkretnego stylu, wyglądu czy kolorystyki.  Zawsze są one dla mnie kolejną miłą przygodą, niosą ze sobą nowe doświadczenia, doznania lub dotąd nieodkryte próby artystyczne. Tutaj po raz pierwszy miałam okazję wykonać kartkę, na której połączyłam ze sobą papiery w odcieniach miętowej zieleni, ciemnej czerwieni i tłoczonego papieru z perłowym połykiem.
Kompozycja z kolorowych kwiatów, wykonana na powierzchni serca, wnosi do projektu letnią świeżość i młodzieńczą energię. Jest jak przysłowiowa wisienka na torcie weselnym :-)

 











Wewnątrz umieściłam cudowną grafikę pochodzącą z najnowszej kolekcji od ITD Collection "Summer Love Story":-) Idealnie wpasowała się zarówno w klimat, jak i kolorystykę pracy.





Praca okazała się niezwykle przyjemna a karteczka wyszła bardzo elegancko i delikatnie :-)


Przesyłam ciepłe, wakacyjne pozdrowienia i zapraszam na kolejną inspirację :-)

Inka

1 komentarz: