czwartek, 10 sierpnia 2023

Chrzest Święty Poli - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)


Najnowsza kolekcja MARGARET "Baby Girl" jest źródłem niewyczerpanych pomysłów i  inspiracji. Powstaje z niej mnóstwo cudownych projektów na różne okazje a moja dzisiejsza propozycja to pamiątkowy komplecik na chrzest dziewczynki :-)

 


 

Praca jest także inspiracją do naszego sierpniowego wyzwania. Hasła, którymi kierowałam się przy wyborze detali i elementów dekoracyjnych to: WARSTWY - KOLOR - DZIESIĘĆ.

 

 
Zarówno na kartce jak i na pudełku wykonałam tło pod kompozycje, nakładając na siebie kilka WARSTW papieru oraz ażurowych serwetek, wyciętych za pomocą wykrojnika.
Dominującym KOLOREM jest róż w kilku odcieniach - począwszy od intensywnych tonów przechodzi w lekkie, pastelowe barwy, aż po całkowicie blade refleksy. Jest też trochę jasnej, żółtawej zieleni oraz ciepłej bieli.
Z kolei ostatnie hasło - DZIESIĘĆ - to ilość tekturowych elementów MARGARET wkomponowanych w oba elementy chrzcielnego zestawu.
Jedynie napis okolicznościowy pochodzi od innego producenta ;-)
Z tekturowych narożników zbudowałam ozdobną ramkę, okalającą dekorację na wieczku pudełka. Narożnik z tej samej serii zdobi także górną część karteczki. Z nowości tekturkowych, zaprojektowanych i dedykowanych najnowszej kolekcji "Baby Girl" wybrałam dziewczęce buciki, które w projekcie na okoliczność przyjęcia chrztu są jak wisienka na torcie :-)

 










Kompozycje kwiatowe powstały z papierowych elementów do wycinania. Środki kwiatuszków wypełniłam pręcikami w kolorze różowym i ecru.
Karteczka jest spersonalizowana imieniem dziecka a w jej wnętrzu znajduje się zakładka "banknotówka" oraz karnet z życzeniami.

Produkty marki MARGARET wykorzystane w projekcie:
- kolekcja papierów "Baby Girl"
- arkusz PSM 0600
- arkusz PSM 0612
- arkusz PSM 0610
- zestaw narożników ażurowych TBM 0030
- tekturka buciki TBM 0161
- pręciki kwiatowe różowe
- pręciki kwiatowe ecru

Mam nadzieję że poczujecie się zainspirowani i zachęceni do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu - serdecznie zapraszam ;-)

Kończąc dzisiejszy wpis, pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia,

Inka
 

1 komentarz: