niedziela, 10 lipca 2022

Zodiakalny anty zegar - Rak i Ryby

Witajcie Kochani :-)

 

Dzisiejszy post będzie poświęcony konstelacjom gwiezdnym zodiakalnego Raka i Ryb. A tak na poważnie - to kolejny mój projekt, który w sposób żartobliwy i z przymrużeniem oka traktuje upływający czas. 

 


 

Na anty zegarach - czas płynie odwrotnie a osoby obdarowane tego typu prezentem powinny nauczyć się odpowiednio na niego patrzeć, by prawidłowo odczytać wskazaną godzinę :-)

 

Jak już zauważyliście, od pewnego czasu coraz częściej zdarza mi się tworzyć takie zegary. Powstają na specjalne zamówienia, jako spersonalizowane, nietuzinkowe podarunki dla osób ceniących sobie humor i luźne podejście do przemijającego czasu :-)


Dzisiaj - na życzenie Osoby zamawiającej - połączenie dwóch znaków - Raka i Ryb. W mojej, bardzo luźnej interpretacji, zegar przedstawia Raka pielęgnującego swoje ukochane Rybki z wielką miłością i oddaniem. Jest to bardzo personalne przedstawienie więzi i relacji dwóch osób, których ta praca bezpośrednio dotyczy.



 


Dobór barw nie jest dziełem przypadku a celowym zestawieniem, mającym na względzie ich wymowę.
 

A co oznaczają kolory użyte w mojej pracy?

Kolor koralowy to kolor miesiąca LIPCA
Cechuje go opiekuńczość, czułość, wrażliwość emocjonalna, troska i miłość.
Zielony
z kolei jest kolorem o dużym ładunku pozytywnej energii. Oprócz spokoju, niesie również harmonię oraz… szczęście. Zatem te dwa kolory pasują do siebie wybitnie, a w mojej pracy - przede wszystkim ze względu na wymowę osobistą i relację dwóch osób, których znaki tu umieściłam :-)
Złoto
- symbolizuje bogactwo: materialne oraz duchowe, zaufanie, moc i mądrość.

 

Moja praca to nie tylko własny pomysł na projekt ale również odpowiednio dobrane preparaty i narzędzia, bez których realizacja i uzyskanie zamierzonych efektów nie byłoby możliwe.
Oprawa mediowa, kolorystyka i efekty specjalne to zasługa preparatów i farb marki CADENCE - cała ich rodzinka na poniższym zdjęciu, a można je nabyć w sklepie DREAMS.

 



Motywy roślinne, widoczne w tle pochodzą z papieru ryżowego od ITD Collection. Pozostałe elementy tła naniosłam przy pomocy szablonu - również marki ITD Collection :-)

 

Jestem ciekawa co sądzicie o moim zegarze "chodzącym do tyłu"? Napiszcie, proszę, w komentarzach czy podoba się Wam taka forma, czy wręcz przeciwnie.

 

Ze względu na umieszczone motywy i "koralową" barwę, zgłaszam pracę na wyzwanie:


Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka

1 komentarz:

  1. Wow, czadowa, nietuzinkowa praca ! Jak zawsze zaskakujesz Inko :).
    Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń