niedziela, 3 lipca 2022

Tagi o zapachu lata - DT PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-)

Gorąca letnia aura dla jednych jest uciążliwa a dla innych inspirująca. Ja z pewnością należę do tej drugiej grupy - dla mnie to wymarzona pogoda na letnie, energetyczne inspiracje.
Dzisiaj pokażę Wam efekty popołudniowych spacerów na pobliskie łąki i pola, które stały się inspiracją do stworzenia dwóch kartek w formie tagów.

Sięgnęłam po papiery o barwie soczystej zieleni z motywem drobnych kwiatuszków, poddałam je obróbce mediowej aby stworzyć piękne tło dla przestrzennych kompozycji.

W obfite bukiety kwiatów wplotłam tekturki od PAPER CARD, a pomiędzy warstwy naprzemiennie wkleiłam: skrawki poszarpanego papieru scrapowego, biały koronkowy ażurek wycięty dziurkaczem brzegowym, moją ulubioną gazę, która pełni tutaj rolę dystansu a także różyczki na taśmie z tiulu. Swoje miejsce znalazły tu również kwiaty papierowe i materiałowe, kokardki, błyszczące kryształki i oczywiście moje ulubione dodatki czyli tekturki :-)












Oba projekty zostały stworzone jako dodatki do upominków urodzinowych, na ich rewersie znajduje się miejsce na wpisanie dedykacji lub życzeń.

Kochani, tym razem jest bardzo kolorowo, przestrzennie i na bogato - czyli tak, jak lubię najbardziej :-)

A co Wy sądzicie o moich pracach?

 

Tagi posyłam na wyzwania ;-)


 

 




Pozdrawiam Was serdecznie,
Inka

6 komentarzy:

  1. Śliczne tagi. Bogato ukwiecone. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ! Przecudne są te tagi !!! Ja się w nich po prostu zakochałam !!! To może być dobry pomysł na wykorzystanie różnych resztek. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tagi pełne kwiatów. Powodzenia w wyzwaniach. Joanna z KTM

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne tagusie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy tag. Życzę powodzenia w wyzwaniu Tagowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze tagi. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tagowe ABC 🙂

    OdpowiedzUsuń