niedziela, 17 lipca 2022

Okienko w stylu boho - Inspiracja dla ITD COLLECTION

 Witajcie Kochani :-)

Po dwutygodniowym urlopie wróciłam w końcu do rzeczywistości ;-)



Urlop - urlopem, owszem było fajnie, ale przyznam się Wam szczerze, że ja najlepiej wypoczywam przy swoich twórczych dzłubankach. Nie mogłam się już doczekać kiedy powrócę do tego, co kocham najbardziej, a czego baaaaardzo mi brakowało podczas wyjazdu.
Wypoczynek na łonie natury cenię sobie wysoko, a jednak mocno zatęskniłam za moją pracownią, w której zostawiłam wszystkie ulubione skarby. Toteż zaraz po powrocie do Krakowa i po rozpakowaniu bagaży poszłam ... do niej (pracowni) - niby tak tylko, żeby tam trochę ogarnąć i zobaczyć, co słychać u moich przydaśków. 

Kochani, wchodzę, patrzę i oczom nie wierzę?
Na biurku leży tajemnicza paczka a w środku cała, cudowna, świeżutka, jeszcze nie rozpakowana kolekcja papierów

"FLOWER - POST - WHITE" od  ITD COLLECTION.

Znalazłam tam papiery scrapowe i ryżowe, szablony, tekturki - wszystko pięknie zapakowane, pachnące jeszcze farbą drukarską - patrzyły na mnie i prosiły, żeby się nimi odpowiednio zaopiekować.

Pomyślałam - dobra, na razie tylko sobie obejrzę :-) :-) :-)
Ale jak już otworzyłam, jak je zobaczyłam - od razu zaczęła pracować moja wyobraźnia - no i skończyło się , jak zawsze ..... przepadłam bez pamięci.

Z zestawu dużych i mniejszych papierów ryżowych wybrałam arkusze z identycznym motywem kwiatowym, na półce znalazłam kawałek dużej deski ok. 40 x 30 cm i rzuciłam się w wir pracy :-) :-)
W ruch poszły preparaty do miexd mediów, mdf-ki, tekturki, foremki silikonowe i masa samoutwardzalna.

A oto efekty mojej pięciogodzinnej pracy i wieczornym fotografowaniu - już niestety do lampy fotograficznej ;-)













 

 

Do wykonania projektu wykorzystałam preparaty mixed mediowe marki CADENCE - dostępne w sklepie DREAMS oraz materiały od ITD COLLECTION.

Natomiast inspiracją kolorystyczną była przepiękna paleta barw, zaproponowana przez Craft4You, zatem swoją pracę zgłaszam na wyzwanie:

Ze sklepu wykorzystałam wstążki vintage - zieloną i różową ;-)


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia ;-)

Inka

2 komentarze:

  1. Niesamowita, magiczna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite. Wszystko wygląda jak prawdziwe. Przepiękny obrazek powstał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń