środa, 13 lipca 2022

Ślubnie z ażurowym akcentem - DT PAPER CARD

 Witajcie :-)


Kochani, nastał czas wakacji, urlopów, ale również intensywny sezon ślubny. Pozostając w tym temacie przedstawiam kartkę dla Nowożeńców z tekturkami od PAPER CARD.

 

Romantyczny klimat, przestrzenna i bogata kompozycja, czyli tak, jak lubię najbardziej. W pracy obowiązkowo znalazła się moja ulubiona i bardzo często wykorzystywana w projektach, Młoda Para, w towarzystwie ażurowego serca oraz wyrazistego, pięknie prezentującego się na każdych pracach, napisu okolicznościowego.

 


 Użyłam również tekturki - tła z motywem siatki marokańskiej, którą pocięłam na mniejsze elementy a jej części delikatnie wsunęłam pod kompozycję kwiatową.


Karteczka powstała w bardzo spokojnej, stonowanej kolorystyce. Elegancki beż połączyłam z bielą i zielenią oraz nielicznymi akcentami złota
i połyskującym brokatem.

 
Projekt wieńczy duża beżowa kokarda ale najbardziej spektakularnym elementem jest ażurowe serce, wysunięte poza obrys kartki. Dzięki temu zabiegowi, praca stała się obszerniejsza, ciekawsza a delikatne zawijaski dodały jej lekkości i zwiewności :-)

 

Mam nadzieję że mój dzisiejszy projekt przypadł Wam do gustu lub zainspirował do wykonania podobnych prac ślubnych z użyciem naszych tekturek :-)



Do wykonania swojej pracy wykorzystałam tekturki PAPER CARD z działu ślubnego oraz tła ;-)

Pozdrawiam Was serdecznie,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz