środa, 27 lipca 2022

Tagi z wykorzystaniem papierowych resztek - DT MARGARET

 Hej Kochani :-)


W ramach mojej dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was małą podpowiedź. Chcę zaprezentować kreatywny sposób na wykorzystanie resztek pięknych papierów, pozostałych po wcześniejszych projektach. 

 


 

Nawet z niewielkich ścinków można wykonać wiele bardzo ładnych prac. Ja często wykorzystuję je na kartki patchworkowe, zakładki do książek, karty albumowe, do ozdobienia Junk Journali, czekoladowników lub.... jako tło bazowe dla niewielkich tagów.

 Moje dzisiejsze tagi to "pięcioraczki" :-) Powstały z wykorzystania ścinków papierowych z kolekcji "Romantic moments".
Jest to jedna z tych kolekcji, które na zawsze skradły moje serce.  Uwielbiam jej delikatność, zwiewność, romantyczny klimat i bardzo subtelną kolorystykę a wszystkie skrawki skrzętnie gromadzę i maksymalnie je wykorzystuję.
Kochani, jeśli ktoś z Was zdążył mnie już trochę lepiej poznać, dobrze wie, że kocham tworzyć w duchu recyklingu i wykorzystywać w swoich pracach, wszystko co tylko jestem w stanie dobrze zagospodarować i ładnie zaprezentować.













 


Dzisiejsze tagi powstały jaki bileciki dla moich Klientów, w dowód wdzięczności oraz jako miły dodatek na pamiątkę współpracy :-)
Wykonałam je w stylu shabby chic i uroczym, kobiecym charakterze. Jest tu również sporo kobiecych dodatków, które nadają tym pracom odpowiedni szyk i klimat :-)

Mam nadzieję że spodoba się Wam taka forma wykorzystania skrawków, które zawsze szkoda jest wyrzucić a zwłaszcza wtedy, kiedy kolekcja jest tak obłędna, że na każdy, nawet najmniejszy jej kawałeczek, znajdzie się fajne i pożyteczne zastosowanie.

W projekcie wykorzystałam:
- skrawki papierów z kolekcji "Romantic moments",
- listki z arkusza elementów do wycinania,
- oraz mix tekturek z naszego sklepu.

Tagi z listeczkami zgłaszam na wyzwanie:




Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego dnia,
Inka-art

3 komentarze:

  1. Wszystko co tworzysz jest piękne. Czy to skrawek i resztka, czy większy projekt. Bardzo ładne są te podziękowania. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za zgłoszenie pracy do wyzwania na Tagowe ABC. Powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń