sobota, 23 lipca 2022

Album z wakacji - DT PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj, w ramach przypomnienia o trwającym na blogu PAPER CARD, wakacyjnym wyzwaniu, prezentuję album na fotki i wspomnienia z pobytu nad morzem :-)

 

 

Przestrzenna, portfelowa konstrukcja albumu pomieści sporo wakacyjnych zdjęć i różnego rodzaju pamiątek z wyjazdu.

Wymiary albumu dostosowałam do wklejenia fotografii o wymiarze 150 x 100 mm.
Jego wnętrze podzieliłam na 10 kieszeni z luźno wsuniętymi kraftowymi matami na zdjęcia.
Przewidziałam również dodatkową przestrzeń przeznaczoną na pamiątki, bilety, pocztówki, karty wstępu lub na cokolwiek płaskiego, co tylko uda się tam schować :-)

Moje wakacyjne albumiki zwykle posiadają mocno zmediowane okładki, z dużą ilością tekturek - bo to właśnie one są najpiękniejszym dodatkiem do projektów.

Na dzisiejszej pracy umieściłam dość sporo detali, bo przecież wakacje nad morzem kojarzą się z ciepłym piaskiem, muszelkami, falami morskimi, żaglówkami, mewami, kotwicą, latarnią morską i innymi, plażowymi atrybutami, których już nie zdołałam tutaj zmieścić.

A co udało mi się wkomponować w dzisiejszy projekt? - zobaczcie Kochani i oceńcie, jak się Wam podoba :-)













 

W ofercie sklepu PAPER CARD jest mnóstwo świetnych, wakacyjnych tekturek a całkiem niedawno pojawiły się nowe, cudowne propozycje do prac w letnim klimacie :-)

Album zgłaszam na wyzwania:



W pracy wykorzystałam materiały ze sklepu Craft4You:



Kochani, dziękuję za dzisiejsze spotkanie i życzę Wam pięknych, bardzo inspirujących wakacji.
Pozdrawiam,

Inka

4 komentarze:

  1. Piękny wakacyjny album. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa propozycja, dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmaszpapierowy sklep!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowy album, będzie wspaniałą pamiątka po wakacyjnych morskich przygodach :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, klimatyczny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń