wtorek, 12 lipca 2022

Szafirowe Gody - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)

Dzisiaj chcę zainspirować Was pracą wykonaną do lipcowej MARGARETKI, z której wybrałam hasła ułożone w kolejności: DREWNO, RAMKA, TWOJA PASJA.

 


Wszystkie znalazły swoje odzwierciedlenie na arkuszach najnowszej kolekcji papierów 'Summer Time". Wykorzystałam rameczki z wykrojników oraz arkusze z przepięknymi ażurowymi RAMKAMI do ozdobienia zewnętrznej części mojej pracy. Arkusz z motywem DREWNA - wkleiłam do wnętrza kartki, natomiast hasło "TWOJA PASJA" - jak sami już wiecie - to moja wielka miłość do rękodzieła wszelakiego a zwłaszcza - do tworzenia rzeczy z papieru. 

 





Kochani, za sprawą przepięknej kolekcji papierów "Summer Time" oraz w towarzystwie pewnej zakochanej pary, chciałabym teraz zaprosić Was na spacer po letnim, ukwieconym ogrodzie.W mojej pracy zobaczycie romantyczną scenkę, którą miałam przyjemność stworzyć na okoliczność świętowania 45 rocznicy ślubu czyli tzw. Szafirowych Godów.
Przygotowałam przestrzenną kartkę wiązaną, wykonaną w formie książkowej. Jej wewnętrzna część jest dość głęboka i pozwala na zbudowanie bardzo warstwowej kompozycji. Dzisiaj z dużą ilością kwiatów, pięknymi tekturkami i w romantycznym stylu.

 



 
Nawiązując do kanonów kolorystycznych rocznic ślubnych postawiłam na lekko szafirową tonację papierów, przełamaną jasnym różem i bielą. Dobrałam odpowiednie dodatki z dużą ilością kwiatów - zwłaszcza różyczek, które o tej porze roku są najpiękniejsze.

 





Tworząc ten projekt po raz kolejny przekonałam się że kolekcja "Summer Time"- jest po prostu wyjątkowa.  Niezwykle uniwersalna, dająca bardzo wiele możliwości twórczych a przy tym - stworzona w mojej ulubionej gamie kolorystycznej. 

 

 
Mam nadzieję że dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu oraz że dacie się zaprosić do udziału w naszym wyzwaniu. Spójrzcie tylko na lipcową MARGARETKĘ - hasła na płatkach i kolorowy środek to wymarzone podpowiedzi do tworzenia w letnim, wakacyjnym stylu :-)

W swojej pracy wykorzystałam:
- kolekcję papierów "Summer Time"
- arkusz z elementami do wycięcia 0401
- arkusz z ażurowymi ramkami 0404
- arkusz z ażurowymi ramkami 0405
- arkusz z motywem deseczek 0407
- arkusz w różyczki 0409

 Życzę nieustającej weny twórczej i stworzenia pięknych projektów na nasze wyzwanie. Powodzenia :-)

Ja spróbuję szczęścia w wyzwaniach 



Pozdrawiam Was Kochani,
Inka

5 komentarzy:

  1. Przepięknie to wszystko skomponowałaś. Kwiaty i ramki idealnie przypasowały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponująca praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i pracochłonna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze pudełeczko! dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmasz p apierowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń