niedziela, 1 marca 2020

Zakochana w "Pierrocie"


Witajcie Kochani :-)))



Jak widać, ta przepiękna kolekcja, której nie mogę się w żaden sposób oprzeć i w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia, całkowicie opanowała moją twórczą przestrzeń

Tak, tak to KARNAWAŁ - ZAKOCHANY PIERROT - zestaw papierów ryżowych oraz niebieska folia metaliczna TERMOTON od ITD Collection.
To one sprawiły, że wczorajsze popołudnie spędziłam w pracowni, w bardzo miłym towarzystwie moich recyklingowych szpargałów i w/w atrakcji, które powodują że twórczość staje się magią :-)))

Do wykonania tej pracy wykorzystałam zużytą rolkę po taśmie dekoracyjnej, drewniane patyczki po lodach, korki od wina i resztki lnianego sznurka, który już prawie wylądowałby w koszu hi,hi :-)))

Pozbierałam wszystko, co mogłam i miałam pod ręką, pomyślałam nad tym chwilkę i ... zaczęła się najlepsza na świecie zabawa w decoupage i mediowanie, z elementami steampunku :-)))

Proces twórczy uwieczniłam na fotkach - dla Was, Kochani - więc niedługo spodziewajcie się kolejnego kursu, w którym opiszę i pokażę etapy "narodzin" poniższego przybornika krok po kroku ;-)))

Poszalałam z ilością zdjęć, więc pozwólcie, że  na razie oszczędzę Wam szczegółowego opisu.
A kto jest zainteresowany, zapraszam tu ponownie - już wkrótce pojawi się zapowiedziany kurs :-)))




























































 Taki karnawałowy duecik mam teraz u siebie - jednak nie na niedługo -
 więc póki jest, muszę nacieszyć nim oko ;-)))




 Część materiałów, których użyłam do wykonania powyższych prac:
- kolekcja papierów ryżowych - KARNAWAŁ - ZAKOCHANY PIERROT,
natomiast listę pozostałych preparatów i materiałów opublikuję przy okazji kursu, 
na który już dzisiaj serdecznie zapraszam ;-)))



Pracę zgłaszam na wyzwania:


Świry Rękodzieła - Wyzwanie 1

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/01/pracownia-2020-wyzwanie-nr1.html

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2020/02/wyzwanie-karnawaowy-blask.html




Miłej niedzieli i cudownego tygodnia życzę Wam, Kochani i dziękuję za każde odwiedzinki i wiele serdeczności, jakimi mnie rozpieszczacie. Gościć Was tutaj jest dla mnie wielkim zaszczytem:-)))

Uściski i pozdrowienia,
Inka


12 komentarzy:

  1. Toż to istne karnawałowe szaleństwo:))) W dodatku pięknie skomponowane i precyzyjnie wykonane. Wielka radość z oglądania ale i radość z tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita praca! Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplecik :) miło oko nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet wyczarowałaś z tych niezwykłych papierów, Halinko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko jest cudnie, pomysł z rolką po taśmie i patyczkami do lodów kardnę bo jest super. Kolekcja od ITD faktycznie zjawiskowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj widać, że się świetnie bawisz. I to lubisz. Wyszło ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Grunt, to robić, co się lubi, a motywy ciekawe:)
    Pozdrawiam cieplutko na udany i miły cały tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czaderski przybornik! Chętnie popatrzę na kurs.
    Zakochany Pierrot jest ostatnio na topie. Wszędzie go widać na blogach :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplet, te papiery mają w sobie klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super komplet, przybornik świetny, ja z folią metaliczną jakoś się nie lubimy, a u Ciebie cud, miód...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny! Nie tylko praktyczny, ale i cieszący oczy <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń