środa, 4 marca 2020

90 lat minęło....


Witajcie Moi Mili :-)))



Dzisiaj pokażę Wam efekty kolejnego wyzwania, z którym przyszło mi się ostatnio zmierzyć. Poproszono mnie o stonowaną, lekką kompozycję i zabawny, niebanalny look a do zrobienia była męska karteczka dla Jubilata, który świętował swoje 90 urodziny :-)))
Rolę pierwszoplanową zagrać miał sympatyczny słoń, odziany w męską, wizytową garderobę.
 :-)))

Wyzwanie wprost idealne dla mnie - ponieważ uwielbiam realizować wszystkie, nawet najbardziej nietypowe pomysły moich Klientów a ten wydał mi się bardzo intrygujący ;-)

Ruszyłam do boju tzn. do pracy - wyszukałam i zestawiłam ze sobą odpowiednie papiery. Spośród wielu wzorów i motywów, jakimi dysponowałam na chwilę obecną, najbardziej przypadło mi do gustu połączenie szarych desek z granatowymi i fioletowymi kwiatami. Na tak skomponowanym tle umieściłam sympatycznego i eleganckiego Pana Słonia, w dość "szarmanckiej" pozie. Jego garderobę uzupełniłam w czarną muszkę oraz stylowy cylinder - jak na gentlemana przystało :-)))

 Karteczka została wręczona w komplecie z pudełkiem - a tak prezentuje się mój wesoły, męski zestaw:



















































I jak tu nie kochać tego, co się robi - czasem nawet zarywając noce lub rezygnując z pozornie tylko ważniejszych rzeczy? Nie potrafiłbym żyć bez mojej pasji, bez tych wszystkich szalonych i zaskakujących pomysłów, bez papierów, farb, kleju i mediów, bez upaćkanych rąk i wszystkiego wokół, bez mojego "nieładu artystycznego" i góry przydasiów, poupychanych po wszystkich zakamarkach pracowni.
To mój żywioł i tak już zostanie :-)))



Pozdrowienia i moc uścisków dla Was,
Inka

8 komentarzy:

  1. Wspaniały projekt, ogromnie mi się podoba :) słonik jest przeuroczy, i okazja wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka. Ten słonik jest tak sympatyczny, że od razu wzbudza uśmiech na twarzy :) nie dziwię się, że kochasz to co robisz, ja też tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna praca. Super jest ten dziarski słoń w kapeluszu. No bo bywają starsi ludzie z werwą lepszą niż młodzi i to jest piękne. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna, sympatyczna kartka, Halinko. Podziwiam Twoje pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inko komplet jest świetny!! Kartka i pomysł na nią wspaniały :)) Ten kapelusz 3D jest piękny, rozbroił mnie :))! Masz kochana niesamowite pomysły :)). Jejku, tylko pozazdrościć takiego wieku :)). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Halinko jest cudna !! Bardzo pomysłowa, dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle lat przeżyć, to nie lada wyzwanie!
    Karteczka superowa:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń