wtorek, 17 marca 2020

Kury ... na rowerze :-)))

Witajcie Moi Drodzy :-)


 Dzisiaj zaprezentuję tutaj pracę składającą się z kilku elementów, tworzących jeden komplet.

Wykonałam ją dla bardzo sympatycznej Osóbki, którą poznałam jakiś czas temu dzięki kontaktom blogowym.
I choć znamy się tylko wirtualnie, to mamy ze sobą trochę wspólnego.

Iwonka, podobnie jak ja, bardzo lubi wycieczki rowerowe i często podróżuje na swoim dwuśladzie.
Ja także uskuteczniam rowerowe szaleństwo, może ostatnio troszkę mniej ze względu na ograniczoną ilość wolnego czasu, który staram się dozować w równych częściach i sprawiedliwie dla każdej z wielu swoich pasji ;-)

Poza rowerem, Iwonka darzy miłością największą - kurki i koguciki - dlatego to właśnie ich motyw dominuje na mojej dzisiejszej pracy.
Ja także kocham skrzydlate stworzonka oraz stylistykę w swojskim klimacie :-)
Obie cierpimy na syndrom niespokojnych rąk - ale w różnych dziedzinach twórczych i to właśnie stało się powodem naszego wspólnego przedsięwzięcia.


Pewnego dnia,  zupełnie spontanicznie i nieoczekiwanie, nasze zamiłowania dały początek projektowi, który chcę Wam tu dzisiaj zaprezentować :-)))
Zostałam poproszona o ozdobienie klimatycznej tacy kuchennej.
Iwonka jest pomysłodawczynią, natomiast mnie przypadł zaszczyt realizacji ;-)







Surową, drewnianą tacę pobieliłam i ozdobiłam grafiką, naniesioną metodą decoupage.
Komplet podkładek pod kubeczki wraz ze zbiorczym stojaczkiem 
- to już mój własny pomysł na prosty, miły dodatek, dopełniający całości ;-)



Projekt został utrzymany w stylu vintage. Napis na tacy wykonałam odręcznie
a jej krawędzie zdobią przecierki, imitujące stary, podniszczony przedmiot.




 Kurki nakrapiane farbą są uroczym i bardzo wdzięcznym dopełnieniem całego kompletu ;-)))




Cała ich gromadka, wraz ze stojaczkiem także została utrzymana w stylu vintage.












 Połączenie ulubionych motywów Iwonki: roweru i drobiu :-)))












I na koniec coś słodkiego - czekoladownik, który prezentowałam tutaj wcześniej.
 Wykonałam go konkretnie z myślą o Iwonce i Jej zamiłowaniu do ptactwa domowego :-)))





Prosto, ale i romantycznie - całuski w realu raczej nie wskazane, to chociaż sobie popatrzmy ;-)




A może jeszcze nie wiecie o tym wydarzeniu a mielibyście ochotę wziąć udział 
w urodzinowej zabawie na blogu Art-Piaskownicy - serdecznie zapraszam do nas:

https://art-piaskownica.blogspot.com/2020/03/11-urodziny-art-piaskownicy-prezent-vi.html



I to już wszystko na dzisiaj :-)
Dla Was, Kochani, bezpieczne, wirtualne uściski, trzymajcie się zdrowo a w trosce o innych pamiętajcie o stosowaniu się do ogólnie przyjętych zasadach zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa, który już zbyt długo szaleje i zbiera śmiertelne żniwo na całym świecie.

Bądźcie dla siebie wsparciem w tym trudnym okresie !!!

Pozdrawiam,
Inka

17 komentarzy:

  1. Cudne prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, Tobie też życzę dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki są czaderskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Halinko super ten komplecik a to połączenie kurek roweru, murku i napisu na tacy jest genialne , bardzo mi się podoba !! Podstawki w kształcie kurek tez rewelacyjne. Zrobiłaś genialny prezencik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace, z charakterem, boskie. :))) Pozostań zdrowa, bardzo tego Ci życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale cudowny komplecik!!! Ślicznie wyszło!! Kur na rowerze to jeszcze nie widziałam :))). Taca jest niesamowita!!! Przepiękna!! Buziaki kochana i dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko, jakie śliczne stadko kurek stworzyłaś. Powstał niebanalny komplet.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Halinko, jeszcze raz dziękuję za tak cudny twór Twoich rąk;)
    Jestem mega zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Kochana, cieszę się z Twojej radości - dla mnie to też była wspaniała, twórcza przygoda - dlatego sobie przeciągałam ją w czasie, jak długo tylko mogłam ;-))))) Rozstanie z kurczakami też było bardzo wzruszające :-)))

      Usuń
  9. Wspaniały komplet Inko, aż żal coś stawiać na tacy. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kurkowe prace, świetny komplecik Halinko! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik Inko. Przemyślany jak zawsze i dopracowany w każdym szczególe. Trzymaj się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny komplet, szczególnie taca bardzo mi się podoba :)
    Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw :) Ta tacka... cudowna! :) Ach... mega mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny jest ten komplet, szczególnie zauroczyły mnie podkladki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Halinko przecudny zestaw! Nawet nie wiedziałam ze sa takie kurze podstawki :) naprawdę przemiła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł, aż się ubawiłam:)
    Jak zawsze kochana u Ciebie wykonanie pracy na 6!:)
    Serdeczności moc zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń