czwartek, 26 marca 2020

W wyobraźni posklejane


Rozbił mi się zegar,
Rozbił mi się w drobny mak,
Posklejałam go z kawałków,
I wygląda teraz tak:




Hej Kochani :-)


Jakiś czas temu wpadł w moje łapki fantastyczny zestaw papierów ryżowych i od kiedy go mam - po prostu przepadłam.

Tu jest wszystko, co lubię: tajemniczość, magia, energia, charyzma, balans emocji, bogactwo motywów oraz idealna gra barw i światła :-)))
Moje opętanie trwa nieustannie a w pracowni powstają coraz to nowe projekty z udziałem Pierrota i innych karnawałowych bohaterów.


Dzisiaj pokażę Wam zegar ścienny (średnica 28 cm), zawieszony na czarnym, skórzanym uchu.




























































Powyższy projekt został ozdobiony papierami ryżowymi od ITD Collection.
- Kamienie szlachetne - Miedź,
- Zakochany Pierrot,
oraz czerwoną folią metaliczną TERMOTON.

Złocenia na krawędziach oraz wypukły wzór wykonałam przy użyciu złotej pasty strukturalnej. Użyłam również szablonu od ITD Collection: ST0046A


Całość wykończyłam miedzianym woskiem metalicznym Daily ART. Podkreśliłam i uwypukliłam grube włókna ryżowe oraz miejsca łączenia ze sobą poszczególnych części serwetek.

Praca inspiruje w wyzwaniu Art-Piaskownicy - Tym razem bierzemy się za wszelkiego rodzaju WOSKI;-)
Zapraszam do wspólnego tworzenia - mediujcie i woskujcie a potem pochwalcie się swoimi dziełami, linkując je do naszego wyzwania. Najlepsza praca zostanie nagrodzona ;-)

Intensywne barwy czerwieni i dodatek złota skojarzył mi się 
z tematem marcowego wyzwania Szuflady:

https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/03/bollywood-wyzwanie-na-marzec.html


A ucho, na którym zawisł na ścianie - wpisuje się w temat tego wyzwania:

https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/03/otworz-szuflade-w-marcu.html



Pozdrawiam wiosennie i życzę Wam dużo zdrówka :-)))

Inka


7 komentarzy:

  1. No i wygląda bombastycznie unikalny i pięknie. Taki jeden jedyny, bardzo klimatyczny. :) Miłego piątku dla Ciebie. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo oryginalny!!! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca prezentuje się zjawiskowo, jest wyjątkowa! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczna praca, Halinko!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zegar, niezwykle wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście te papiery są zjawiskowe i niezwykle emocjonalne. Jestem nimi zachwycona i chyba się skuszę:) Kapitalnie je wykorzystałaś do ozdobienia zegara - jest taki "nieoczywisty", przyciąga wzrok i można na niego patrzeć bez końca. Uwielbiam takie projekty.
    Trzymaj się Halinko ciepło, zdrowo i bezpiecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Inko kochana, niesamowity jest Twój zegar!!! Wow! Wspaniale wykorzystujesz te papierki. Detale, wykończenie zachwyca! Bardzo oryginalny i wyjątkowy. Dziękuje za udział w Wyzwaniach Szuflady :).

    OdpowiedzUsuń