niedziela, 15 marca 2020

11 urodziny Art-Piaskownicy - zaczynamy świętowowanie !!!


Witajcie Kochani !!!


Chociaż mamy teraz dość trudny czas, wiele z Nas zmaga się z innymi problemami, a one niekoniecznie sprzyjają świętowaniu, to jednak miło mi że wpadliście tu z wizytą -  ponieważ dzisiaj Wszystkich, bez wyjątku, chcę serdecznie zaprosić na super imprezkę !!!


 Powód naszego wspólnego świętowania to:


 Uroczystość jest tylko wirtualna więc będzie bezpiecznie i właściwie nie trzeba się jakoś specjalnie na nią przygotowywać, a na dodatek prezenty urodzinowe rozdaje Solenizant ;-)))

 Prawda że fajnie :-)))







Aby było sympatycznie, byśmy się razem dobrze bawili - na tym przyjęciu urodzinowym nie może zabraknąć przede wszystkim Was, Moi Drodzy Goście, dlatego już dzisiaj serdecznie zapraszam zarówno tu - do mnie, jak i do Art - Piaskownicy.

Swoją obecnością bardzo umilicie nam tę małą uroczystość - a ja, nie pozostając dłużną,  chcę również umilić ją Wam.

Zatem czy jest wśród Was ktoś, kto lubi słodkie koliberki, energetyczne, wiosenne barwy i gustuje w biżuteryjnych dodatkach? A może mała, ręcznie zdobiona szkatułka na kobiece skarby jest tym przedmiotem, o którym właśnie marzycie?
Czy macie jeszcze ochotę na romantyczną zakładkę do książki i parę drobiazgów do twórczych poczynań :-)))

Jeśli odpowiedź brzmi TAK - wszystkie wymienione elementy znajdziecie w moim upominku urodzinowym!






















Komu wpadł w oko ten kolorowy zestaw i zechce go przygarnąć - serdecznie zapraszam do pozostawienia komentarza pod postem oraz koniecznie w moim wpisie na stronie Art-Piaskownicy. Tam również zostały zamieszczone dodatkowe informacje i zasady zabawy - bardzo proszę, o dokładne zapoznanie się z naszym urodzinowym regulaminem ;-)

A gdyby ktoś z Was dodatkowo miał ochotę zostać Obserwatorem mojego bloga - gorąco zachęcam. Każdy Gość jest tu zawsze mile widziany i przyjemnie mi będzie, jeśli od czasu do czasu wpadniecie do mnie w odwiedziny - od tak, po prostu :-)))
Znajdziecie mnie również na Facebooku TUTAJ

Nasza impreza trwa do końca tego miesiąca, mam nadzieję do tego czasu powyższa nagroda znajdzie nową Właścicielkę ;-)

Moje Koleżanki z DT także przygotowały dla Was wspaniałe niespodzianki. W ich imieniu zachęcam i zapraszam do odwiedzin oraz pozostawienia komentarzy również na ich blogach.

Życzę miłego świętowania i powodzenia we wszystkich naszych zabawach urodzinowych :-)))

Uściski,
Inka


14 komentarzy:

  1. Ach jakie piękne nagrody! Koliberki to jeden z moich ulubionych motywów, a wiosnę to chyba każdy już by chciał, wspaniała skrzyneczka.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek Art Piaskownicy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście składam życzenia dla całej Załogi Art- Piaskownicy, piękne upominki zrobiłyscie, ja jestem Twoim obserwatorem i Twoje prace są niekiedy inspiracją / nową/ Rozpoczęłam od tego roku brać udział w wyzwaniach i zabawach

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, wspaniała rocznica, jedenaście lat to już coś... Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego dla dt blogowego 😊😊😊 ustawiam się w kolejce po cudne nagrody, może zielona koniczynka będzie szczęśliwa dla mnie?😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego urodzinowego! Piękne prezenty przygotowałaś. Może szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie, wiosennie, dziewczęco i romantycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny zestaw :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla całego zespołu DT :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolibry i kolor różowy 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna szkatułka!
    Z okazji urodzin życzę wszystkiego najscrapniejszego,
    nieustającej weny i niekończących się przydasi!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki świetny energetyczny zestaw upominków :D Szkatułka cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe nagrody przygotowałaś Halinko. Z przyjemnością biorę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie, życzę nieustającej weny i czasu na tworzenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty. Szkatułka taka słodka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty super:)
    Powodzenia dla tych, którymi je obdarujesz:)
    Pozdrowionka przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkatułka jest przepiękna. Oglądam i oglądam :).

    Super zestaw dla nas przygotowałaś :).

    OdpowiedzUsuń