niedziela, 22 marca 2020

Powitanie Ignasia


Cześć, witajcie !!!



Niedawno przyszedł na świat maleńki Ignaś - Wielkie Szczęście dla Rodziców i ogromna radość dla Rodziny.

Narodziny chłopczyka również mnie dostarczyły chwil pięknej, twórczej przyjemności :-)))

Tak troszkę po dalszej znajomości i dzięki uprzejmości Mamusi Ignasia, zostałam powołana do grupy twórczych "przyszywanych" cioć :-)))
Poczułam się bardzo zaszczycona nową rolą i jako zakręcona kreatywnie, oczywiście nie mogłam powstrzymać się od wykonania kompletu powitalnego dla Maluszka.

Ostatnio do moich (i nie tylko moich) ulubionych prac na tę okoliczność należą metryczki zawierające dane Dziecka z chwili narodzin z miejscem na fotografię oraz klimatyczną, dziecięcą otoczką. A wszystko zamknięte w ramce, która pełni rolę czułej pamiątki na lata i wyjątkowej dekoracji do pokoiku Maluszka.

Do kompletu powstała również karteczka gratulacyjna dla Rodziców :-)))

















































Nie chciałabym zbytnio popadać w rutynę, ale przyznam się Wam z całego serca, że takie metryczki mogłabym robić codziennie ;-) 
Są uroczym, dziecięcym upominkiem i kiedy tylko mam ku temu okazję, z wielką przyjemnością sięgam po słodkie, "maluszkowe" grafiki, zamykam się w pracowni i uwalniam swoją wyobraźnię :-)))



Kochani, na zakończenie tego wpisu życzę Wam zdrowia, spokoju i wytchnienia od natłoku przykrych informacji oraz problemów otaczającej nas rzeczywistości. Trzymajcie się dzielnie i wspierajcie nawzajem.  Musimy dać radę!!!

Przesyłam wirtualne uściski,
Inka

7 komentarzy:

  1. Metryczka Ignasia jest po prostu cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny komplecik . Metryczka nietuzinkowa ale jest extra , tak samo jak i karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki i delikatny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna metryczka i karteczka do kompletu. Wspaniałe je tworzysz Halinko :) Serdeczne pozdrowienia 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko, cudowny, delikatny komplecik. Też uwielbiam robić dziecięce prace.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana
    Twoje metryczki są cudne:):):)
    Grześ- mój ukochany Wnusio także taką od Ciebie ma- dziękuję jeszcze raz:)
    Pozdrawiam słonecznie zdrówka życzę, spokoju i pogody ducha:)

    OdpowiedzUsuń