czwartek, 13 lipca 2017

Słodkości dla Mamy

Witam serdecznie,

dzisiaj mogę już pokazać Wam jedną z moich prac, jaką wykonałam w ramach testowania pięknej, świeżej, pastelowej kolekcji papierów Magicznej Kartki - "Kwitnące Poranki". Papiery zostały wspaniale zaprojektowane. Wzory bogate są z kolorowe kwiaty, piękne motyle i ptaki, delikatne, tęczowe barwy zostały skontrastowane nasyconymi i tworzą bajkowy klimat. Kolekcja posiada również arkusze z pięknymi dodatkami - są idealne dla wzbogacenia kompozycji.

Już pisałam kilka razy że kocham papiery Magicznej Kartki i zawsze, kiedy tylko to możliwe, wykorzystuję ich doskonałe wzory w swoich pracach. 
W najbliższym czasie będę Wam prezentować kolejne prace, powstałe z tej cudownej kolekcji.

Aha, zapomniałam napisać o najważniejszym, oczywiście ogromne podziękowania dla Projektantek z bloga "SZUFLADA" - dla którego powstały moje projekty. Dziękuję za przekazanie papierków do testowania i za wyróżnienie oraz zaufanie,  jakim zostałam obdarzona :-)

Dzisiaj prezentuję duży czekoladownik dla Mamy. Centralne miejsce przeznaczyłam dla pięknej tekturki - dama w wiosennym ogrodzie została otoczona niesamowitą ilością najróżniejszych kwiatów i motywów roślinnych, jest też tiul, koronka, perełki, pióra a wewnątrz słodkości i karta z życzeniami.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)












A to mój testowy banerek :-)



*************************


Dzisiejsza praca spróbuje sił w wyzwaniach:

- Eko Deco - Graj w kolory - różowy


http://eko--deco.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-graj-w-kolory-rozowy.html


- Laserowe LOVE - Ten wyjątkowy dzień

http://laserowelove.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-6-wyjatkowo-bez-wyjatkow.html


- Cherry Craft. pl - Bingo- moja linia to: tekturka, koronka, kwiaty.



http://cherrycraftpl.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-32-bingo.html

- Kwiat Dolnośląski - Inspiruj kwiatami



http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2017/07/wyzwanie-lipcowe-scrapuj-z-kwiatami.html




Kochani, dzisiaj jest słodko i różowo, kolejna praca będzie w zupełnie innych klimatach, jeśli jesteście ciekawi, zaglądajcie do mnie - zapraszam serdecznie:-)))

Pozdrawiam cieplutko i życzę więcej słońca w ten wakacyjny czas, do zobaczenia,

Inka


42 komentarze:

  1. Halinko Papierki z Magicznej Kartki to również moje ulubione. Nie trzeba im wiele dodatków żeby pięknie wyglądać. A twój czekoladownik jest cudny. Powodzenia w zabawach.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, są doskonałe zarówno pod względem wzorów jak i kolorystyki, pracuję z papierkami różnych firm, ale ta jest dla mnie numerem 1.
      Dziękuję za pochwałę mojego słodkiego prezentu dla Mamy :-)))
      Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!

      Usuń
  2. Kolorystyka mnie zachwyciła :) Bajkowo-marzeniowa, i owszem - różowa i słodka, ale w świetnej oprawie i dobrana ze smakiem! Dama po środku super, a wstążka w kropki doskonale dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, też lubisz róż? - ja kiedyś za nim nie przepadałam, ale odkąd zaczęłam kartkować - polubiliśmy się i całkiem dobrze man się współpracuje ze sobą. Dziękuję za miłe odwiedzinki:-)))

      Usuń
  3. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, Bogusiu. Dziękuję za uznanie i sympatyczną wizytę.
      Pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  4. Halinko, podziwiam :-)
    Twoja praca jest niezwykle słodka, bardzo kobieca (a nawet dziewczęca) i wszystko pięknie ze sobą współgra.
    Ja miałabym duży problem z tym kolorem..., a Tobie żadne wyzwanie nie jest straszne.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, Iwonko, moja praca to cukiereczek - ale zapakowałam w niego słodkości, więc chyba dobrze się kojarzy:-)))
      Dziękuję za sympatyczną, jak zawsze, wizytę i przesyłam moc uścisków - miłego, słonecznego weekendu!!!

      Usuń
  5. Zawsze to będę powtarzać,że nikt tak jak Ty,nie potrafi tak pięknie bawić się kolorami.Papiery są naprawdę wielobarwne,a Ty jeszcze potrafisz zrobić tak,że kolorowe dodatki ich nie przytłaczają,a wręcz odwrotnie-podkreślaj urok tej kolekcji.No brawo!Taki tester to prawdziwy skarb!!!
    Przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adeczko, pięknie DZIĘKUJĘ za Twoje komplementy, ja cały czas uważam jednak że umiem niewiele i podnoszę sobie poprzeczkę coraz wyżej by wydobyć moje kreatywne pokłady, które gdzieś tam w głębi duszy drzemią - może uda się i mnie dostrzegać w swoich pracach tyle atutów, ile Wy w nich widzicie. Nie mówię że nie podobają mi się, bo wtedy to, co robię, straciłoby sens ale myślę że mogą być jeszcze lepsze. Dzięki Wam wiem, że moje zdolności osiągnęły pewien poziom - dziękuję za cudowne słowa uznania, dopingujecie mnie cały czas, to dla Was chcę dać z siebie jeszcze więcej i wierzę że się uda :-))) Buziaki ogromne:-)

      Usuń
  6. Piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. Dziękuję serdecznie za miłe odwiedziny i pozostawiony komentarz:-)

      Usuń
  7. Śliczny. Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa uznani - dziękuję i pozdrawiam :-)))

      Usuń
  8. Wspaniale dopasowałaś Halinko kompozycję do tła. Praca zachwyca delikatnością i jak zwykle mnóstwem uroczych detali. Wnętrze jest bardzo eleganckie. To kolejna, prześliczna praca! Róż to wbrew pozorom nie jest łatwy kolor ale dla Ciebie nie ma trudnych wyzwań. Świetna z Ciebie testerka!
    Przesyłam serdeczne uściski i życzę Ci miłego, weekendowego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i bardzo się cieszę że mój różowy cukiereczek tak przypadł Wam do gustu - miło jest czytać tyle pięknych słów pod adresem tej pracy.
      Dziękuję za uznanie i również mocno Cię ściskam i życzę udanego weekendu :-)))

      Usuń
  9. Kolorystyka i kompozycja jest świetna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za tak miły komentarz i odwiedzinki :-)))

      Usuń
  10. Prześliczny,bardzo bogato ozdobiony czekoladownik! Podziwiam!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie i cieszę się że i Tobie spodobała się ta różowa kompozycja - lubię róż za to, że zawsze dobrze mi się z nim pracuje. Pozdrawiam i życzę pięknego weekendu :-)

      Usuń
  11. Jak zawsze u Ciebie cudowności można podziwiać...wspaniale tworzysz:) Pięknie w tych kolorach!
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, pięknie dziękuję - nie ukrywam że to Twoje prace mnie zachwycają i inspirują. Bardzo się cieszę że spodobała Ci się moja dzisiejsza różowa kompozycja - to zasługa cudownej kolekcji papierków MK.
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za sympatyczne odwiedzinki:-)))

      Usuń
  12. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sympatyczną wizytę i pozostawiony komentarz. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  13. Projekt bardzo mi się podoba, gratuluję pomysłowości i talentu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za ciepłe słowa, bardzo miło czytać tyle komplementów pod adresem mojej pracy. Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  14. Przepiękny prezent. Świetnie wszystko zostało skomponowane.Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za sympatyczną wizytę i pozostawiony komentarz, serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  15. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania i sympatyczną wizytę :-)))

      Usuń
  18. Cudowna praca. Jest co podziwiać. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ piękny komentarz - dziękuję za całego serca :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  19. Super praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę że przypadła Ci do gustu :-)

      Usuń
  20. Piękności . Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  21. Mamę na pewno ucieszył upominek. Fajna karteczka w słodkiej tonacji. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu Kwiatu Dolnośląskiego i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama była wzruszona i szczęśliwa z otrzymania prezentu hand made - takie są zdecydowanie najpiękniejsze i wyjątkowe :-))) Dziękuję za sympatyczna wizytę :-)

      Usuń