poniedziałek, 3 lipca 2017

Podsumowanie czerwca

Witajcie,


nadszedł czas na podsumowanie ubiegłego miesiąca.
Co się wydarzyło w moim kreatywnym świecie?

1.
Początek miesiąca zaowocował wygraną na blogu Inspirujący Craft Fun - zostałam laureatką wyzwania "Owocowy koktajl", na które zgłosiłam egzotyczny przepiśnik z ręcznie wykonanymi owocami truskawek.












2.
Kolejna praca, która stanęła na podium kilka dni później to karteczka dla Mamy wykonana w kształcie kapelusza, do której przygotowałam także kurs krok po kroku.
Ta praca zwyciężyła na blogu DIY - zrób to sam.










3.
W ślad za moim zwycięstwem w DIY zostałam zaproszona na Gościnne Występy, z tej okazji powstał tutorial - tematem, jaki zaproponowałam była "Biżuteria scrapowa" - wisior wykonany  ze skrawków i pozostałości papierów ozdobnych:








4.
Tak bardzo podoba mi się idea bloga DIY - zrób to sam, że postanowiłam ubiegać się o możliwość zasilenia szeregów DIY, właśnie trwał nabór nowych osób do DT, zgłosiłam swoją kandydaturę i
......... udało się :-))))) Zostałam Projektantką, przez najbliższe pół roku będę inspirować i przygotowywać dla Was kursiki, będę odwiedzać Wasze blogi i oceniać zgłoszone do wyzwań prace, będę kreatywnie i ciekawie spędzać wolny czas i dzielić się z Wami swoimi opiniami oraz pomysłami na własnoręcznie wykonane prace. Jestem szalenie podekscytowana i zadowolona ze swojej nowej roli :-)))
Tak więc, Kochani, tyle wydarzyło się w minionym miesiącu, zobaczymy co nowego czas przyniesie, mam nadzieję że moja kreatywna przygoda będzie nadal rozwijać się twórczo i pomyślnie.
Dziękuję wszystkim Osobom, które dostrzegły w moich inspiracjach dodatnie zalety i pozytywnie oceniły walory artystyczne prezentowanych tutaj projektów. Dziękuję również za sympatyczne i pełne ciepłych słów komentarze oraz bardzo miłe odwiedzinki.
Wam, Kochani Obserwatorzy i Goście dziękuję za to że jesteście, zaglądacie do mnie, kibicujecie i dodajecie otuchy, jestem wdzięczna że po prostu chcecie dzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami, uwagami i pochwałami. Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna, pozwala na obiektywne spojrzenie na to, co robię. Dzięki Wam zmienia się moja kreatywna osobowość, życzyłabym sobie żeby nadal było tak a nawet lepiej ;-)

Zaczęły się wakacje, czas urlopów, wczasów, wyjazdów, wypoczywajcie Kochani, ładujcie akumulatory, cieszcie się każdym dniem, życzę pięknego tygodnia, do zobaczenia,

Inka


18 komentarzy:

  1. Halinko, z całego serca gratuluję tak owocnego czerwca!
    Zawsze podziwiam Twoje niezwykle pomysłowe i perfekcyjnie wykonane prace i cieszę się, że Twoje wysiłki zostały docenione. Wierzę też, że takich cudownych chwil będzie coraz więcej :-)
    Miłego tygodnia, Kochana!
    PS. Dziękuję za życzliwy komentarz na moim blogu i muszę zobaczyć, co jeszcze ostatnio powstało w Twoim kreatywnym zakątku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, Iwonko, tak się cieszę że po dłuższej przerwie zajrzałaś do mnie. Troszkę się działo a na koniec miesiąca dostałam super propozycję i jestem mega zadowolona. Dziękuję za gratulacje i zapraszam również na bloga DIY - teraz są fajne wzory do haftu krzyżykowego - z rowerami :-))) Ściskam i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Moje gratulacje Halinko! To wspaniałe prace i w pełni zasłurzyły na wygrane. A Ty jesteś bardzo pomysłową Osóbką i na pewno świetnie Sobie poradzisz w nowej roli:-)
    Miłej zabawy Ci życzę i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, dziękuję z całego serducha, mam nadzieję że dobrze się spiszę w nowej roli, a Ciebie chcę serdecznie zaprosić na bloga DIY - lubisz haft krzyżykowy, pięknie sobie radzisz w tej technice a tam są propozycje wzorów do haftu z motywem roweru - bardzo fajne wzory, zachęcam do skorzystania i wspólnej zabawy!
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  3. Serdeczne gratulacje! :) i oby sukcesów i kreatywnych osiągnięć przybywało! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, mam tu takich wiernych kibiców i życzliwe duszyczki, wiem że będziecie mnie wspierać i napędzać do działania. Jestem w nowym miejscu przede wszystkim dla Was, Czytelników i Obserwatorów, chcę się swoimi pomysłami podzielić z innymi, kreatywnymi osobami, miło mi będzie zaprosić Cię do odwiedzania bloga DIY.

      Usuń
  4. bardzo owocny miesiąc:) Halinko, gratuluję i życzę wielu sukcesów! pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, serdecznie dziękuję za gratulacje i zapraszam do DIY , myślę że znajdziesz tam również dla siebie dużo ciekawych pomysłów i propozycji. Jest haft krzyżykowy, szydełkowanie i szycie również - to miejsce dla ludzi z pasją a ty niewątpliwie posiadasz ich wiele. Buziaki i uściski ;-)))

      Usuń
  5. Ale płodny miesiąc zaliczyłaś;-) Gratuluję! I oby sukcesy się mnożyły;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, serdecznie dziękuję za gratulacje, to był pracowity ale i owocny miesiąc. Najbardziej jednak cieszę się że jestem w DIY - to wydarzenie jest na miejscu pierwszym moich czerwcowych osiągnięć. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam częściej w moje skromne progi :-)

      Usuń
  6. Gratuluję! Trafiłam tu przypadkiem, ale oglądając Twój blog wsiąkłam na długo, bo naprawdę jest co oglądać i podziwiać :). Masz mnóstwo wspaniałych pomysłów i bardzo zręczne ręce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, jest mi bardzo miło że spodobały Ci się moje prace i znalazłaś tutaj na tyle interesujące rzeczy, by poświęcić dla mnie trochę więcej czasu. Dziękuję za przemiłą wizytę i zapraszam tutaj częściej. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  7. "Nasze osiągnięcia świadczą o nas samych"... a Ty możesz być dumna ze swoich osiągnięć i swojej pracy, którą zachwyciłaś innych, a oni ją docenili. Brawo!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, bardzo dziękuję za Twoje piękne słowa, jest mi bardzo miło że i Ty doceniasz to, co robię - jestem dumna z tego że należę do zespołu DIY - bardzo mnie to motywuje i dodaje wiary w siebie. Dziękuję za sympatyczne odwiedzinki i również serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Wspaniałe osiągnięcia Halinko. Cieszę się, że odnosisz sukcesy i realizujesz swoje marzenia. Trzymam kciuki za kolejny miesiąc!
    Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, już nie wiem jak Ci dziękować, Kochana, jak w odpowiednie słowa ubrać moją wdzięczność i sympatię do Ciebie. Jesteś dla mnie jak Dobra Wróżka, która przychodzi zawsze w odpowiedniej chwili i zostawia dla mnie piękne niespodzianki.
      Buziaki wielkie i mocne uściski i dziękuję za kciuki, na pewno się przydadzą :-)))

      Usuń
  9. Nie mogę wyjść z podziwu dla Twojej kreatywności,talentu i pracowitości!
    Masz tyle energii w sobie.Jak u Ciebie jestem,to zawsze tej energii troszeczkę podkradam dla siebie:)Nie obrazisz się,prawda?:)Trzymam kciuki za kolejne powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adusiu, bierz ile potrzebujesz, jeśli tylko jest to z korzyścią dla Ciebie, zabierz całą ja sobie naprodukuję nowej :-)))
      Dzięki serdeczne, Kochana, że i Ty wiernie mi kibicujesz i pochwalasz to, co robię. To bardzo miłe a kciuki jak najbardziej zawsze się przydadzą. Buziaki:-)))

      Usuń