piątek, 21 lipca 2017

Prymicje

Witam serdecznie,



po raz pierwszy w swojej scraperskiej karierze miałam przyjemność wykonać karteczkę na okoliczność przyjęcia święceń kapłańskich. Zastanawiałam się czy taka radosna i tęczowa, choć stonowana kolorystyka będzie tu dobrze wyglądała. Ale przecież karteczka przeznaczona jest dla młodego Mężczyzny, dla którego jest to jeden z najważniejszych dni w Jego życiu, więc postawiłam na pastelowe odcienie błękitu przełamanego żółcią i delikatną zielenią. Do kompletu powstało pudełko zewnętrzne.

Tak prezentuje się całość:










Praca powstała w ramach projektu " Testuj z Szufladą" - to była wielka przyjemność - DZIĘKUJĘ!!!


 **********************

Co sądzicie, Kochani, o moim projekcie na tę okoliczność?

Jestem ciekawa jak wypadnie w wyzwaniach blogowych, zgłaszam do:

- Scrap'n'skill - Kartka z kwiatami,

http://scrapandskill.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-18-kartka-praca-z-kwiatami.html


- Skarbnica Pomysłów - Kolorowe lato - kolory stonowane ale z całą pewnością letnie,

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-lipcowe-kolorowe-lato.html


- Sklepik Gosi - Po męsku


http://sklepikgosi.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-10-po-mesku.html


Dziękuję, pozdrawiam i życzę pięknego weekendu,

Inka



36 komentarzy:

  1. Wyglada na prawdę pięknie z klasa i elegancja. Idealna na taka uroczystość !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu, cieszę się z Twojej wizyty i pięknego komentarza, zapraszam do mnie częściej :-)

      Usuń
  2. Tak sobie myślę,że powołanie,to po części,też jakby wielka pasja,która budzi same piękne emocje,sprawia,że świat nabiera kolorów.Twoja karteczka pasuje mi idealnie do takiej okazji.Jest piękna,barwna,a pastelowe odcienie sprawiają wrażenie niebiańskości:)I podzielam także opinię Ani-jest elegancka i z klasą.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aduś, po głębszym namyśle doszłam do podobnych wniosków, więc pozwoliłam sobie na taki pastelowy, delikatny i emocjonalny projekt.

      Usuń
  3. Halinko świetna jest , radosna jak radosne jest okazją. A dodatki tekturkowe w postaci hostii i kielicha to w tym przypadku jak kropeczka nad i . Gratuluję pomysłu i wykonania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Aniu, dodatki są tutaj najbardziej istotną częścią mojej pracy, nadają wyraz i charakter oraz podkreślają rangę uroczystości. Bardzo się cieszę że Ci się podoba :-)

      Usuń
  4. Na tej kartce jest wszystko co powinno być przy tej okazji , piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ miło - dziękuję ślicznie za ciepłe słowa :-)

      Usuń
  5. Piękny komplet, Halinko!
    Dziewczyny już napisały wszystko: kartka delikatna, elegancka, wzniosła, niebiańska, idealna na taką okazję.
    Wspaniały debiut!
    Miłego weekendu, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, mój debiut okazał się dość udany - zarówno Wam jak i grupie zamawiających Osób podoba się jej forma i kompozycja - jestem zadowolona z tak pozytywnego odbioru.
      Również dla Ciebie miłego wypoczynku i pięknej pogody.

      Usuń
  6. Przepiękna, doskonale dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Emilia, miło mi czytać tyle ciepłych i miłych słów :-)

      Usuń
  7. bardzo ważna uroczystość, przepiękne pamiątki przygotowałaś! wspaniale podkreślą rangę i elegancję tej chwili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, pięknie dziękuję i cieszę się ze tak dobrze ją oceniasz :-)

      Usuń
  8. To wyjątkowo piękna i bardzo bogata kompozycja w delikatnej kolorystyce. Całość sprawia radosne wrażenie ale i okazja jest niezwykle radosna. Myślę Halinko, że idealnie dopasowałaś ten komplecik i będzie on cudną pamiątką tej wyjątkowej uroczystości. Jestem zachwycona tą kartką!!!
    Przesyłam uściski i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, u mnie jak zwykle na bogato, tak już mam i ciężko się przestawić na minimalizm - chociaż będę próbować trochę zmienić styl, zobaczymy czy się uda i jak wyjdzie (jeśli wyjdzie).
      Dziękuję ślicznie i Tobie również życzę cudownego weekendowego wypoczynku :-)))

      Usuń
  9. Witać w tej pracy dużo wrażliwości. Pozdrawiam kasiekt DT Sklepik Gosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie - bardzo mi miło że zauważyłaś ten subtelny ale najważniejszy element mojej pracy - gratuluję wrażliwości i genialnej intuicji artystycznej. Dziękuję za przemiły komentarz i odwiedziny :-)))

      Usuń
  10. Twoja kartka na tę wyjątkową okoliczność chociaż jest bogata w różne elementy i sporą ich ilość to jednak nie przytłacza, Jest bardzo delikatna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękują za przemiły komentarz, pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  11. Przepiękny komplecik wykonałaś w cudownie dobranych kolorach! Urocze dodatki i wszystko rewelacyjnie się komponuje.Bardzo serdecznie pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu, to dla mnie wspaniała wiadomość. Jestem wdzięczna za wizytę i również przesyłam moc cieplutkich pozdrowień :-)

      Usuń
  12. Przepięknie wyszło! Debiut zaliczony!
    Dziekuję za zgłoszenie pracy do wyzwania Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło się zrobiło w moim sercu, dziękuję za uroczy komentarz. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  13. Świetny zestaw kolorów - elegancki, ale radosny :) jako pierwsza karteczka na taką okazję - naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, powiem szczerze że troszkę się stresowałam czy wszystko wyjdzie odpowiednio, ale uspokoiłam się czytając Wasze opinie - chyba wyszło dobrze. Dzięki, Justynko :-)

      Usuń
  14. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyszła, dziękujęmy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :-)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję z całego serca :-)))

      Usuń
  17. Bardzo ładny komplecik :) Dziękuję za udział w zabawie ze Skarbnicą Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna pamiątka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń