środa, 19 lipca 2017

Pamiątka Chrztu Świętego

Witam cieplutko,



dla równowagi dzisiaj napiszę mało, ponieważ zamieściłam dużo zdjęć :-)
Przygotowałam taki oto komplecik na chrzest Mikołaja. Obowiązkowo błękit, delikatność i piękne kwiaty wtulone w zwiewną pajęczynkę z tiulu. Jako dodatków użyłam sznureczka, perełek, ażurowych wycinanek i pięknej tekturki z wózeczkiem w stylu retro.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:-)










Kolejna moja praca testowa:-)



**************************


Komplecik posyłam na blogowe wyzwania:

-  Studio Szok - oTIUL mnie,

http://studioszok.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-52-otiul-mnie.html


- PaperPassion - Bingo - moja linia: kwiaty, sznurek, perełki

http://paperpassionpl.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-na-lipiec-bingo.html


- Cherry Craft - Bingo - moja linia: kwiaty, sznurek, perełki


http://cherrycraftpl.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-32-bingo.html



Kochani, dziękuję za wszystkie cudowne chwile jakich mi dostarczacie, odwiedzając ten kreatywny kącik, życzę pięknych, słonecznych dni i dobrego humoru. Pa.

Inka


38 komentarzy:

  1. Przepiękny komplecik!
    Niezmiennie podziwiam, jak zgrabnie łączysz tyle elementów, a efekt zawsze zachwyca :-)
    Serdeczności przesyłam, Halinko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, ślicznie dziękuję za serdeczny komentarz, praca faktycznie bogata w detale, ale chciałam tak bardzo od serca - dla małego Mikołajka, na jego pierwszą tak ważną uroczystość :-))) Ściskam i pozdrawiam milutko!

      Usuń
  2. Delikatnie i bardzo subtelnie! To prześliczny komplecik Halinko. Fantastycznie dobrałaś detale. Na pewno będzie wspaniałą pamiątką tego ważnego wydarzenia.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, serdecznie dziękuję za piękne słowa, karteczka bardzo się podobała - to dla mnie wspaniała wiadomość a zarazem najlepsze podziękowanie za pracę. Buziaki i uściski dla Ciebie:-)))

      Usuń
  3. Idealny na tę okazję :) delikatny, śliczny i radosny jednocześnie. Wózeczek świetnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, wielkie dzięki, bardzo się cieszę że przypadł Ci do gustu ten komplecik, mnie też urzekła tekturka z wózeczkiem - jest urocza, w stylu retro i przez to taka wdzięczna :-)

      Usuń
  4. Bardzo ładny, romantyczny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w gronie moich stałych obserwatorów, bardzo mi miło że zechciałaś dołączyć, dziękuję ślicznie za piękny komentarz :-)))
      Oczywiście z wielką przyjemnością zapraszam Cię częściej w moje skromne progi :-)

      Usuń
  5. Halinko kolejna super kartka . Wszystko do siebie pasuje, nie ma przesytu , piękno i elegancja w jednym .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję za ciepłe słowa, detali jest sporo na mojej pracy, jest też dość przestrzenna, zdjęcia niestety w pełni nie oddają tego efektu.
      Jestem wdzięczna za wizytę i pozdrawiam Cię milutko:-)))

      Usuń
  6. Jaka ładna! :)
    I ta z dmuchawcami - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło że obie Ci się podobają - Dziękuję :-)))

      Usuń
  7. Kompozycja bardzo subtelna i romantyczna! Pięknie się cały komplet prezentuje. Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Alinko, że i Tobie spodobał się mój chłopięcy komplecik - Dziękujeę za ciepłe słowa, miłą wizytę i również przesyłam słoneczne pozdrowienia :-)))

      Usuń
  8. Piękny i bardzo delikatny komplet.Tiul sprawdza się tu rewelacyjnie.Pmiętam jak bardzo podobała mi się slubna karteczka z tym dodatkiem.Obiecałam sobie,że też kiedyś użyję tiulu montując jedną z moich kartek:)Na pewno tak zrobię,bo efekt podoba mi się wybitnie!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aduś, ja też uważam że tiul sprawdza się idealnie w pracach na takie wyjątkowe uroczystości, z pewnością dodaje, smaku, delikatnej finezji i stanowi piękną oprawę dla całej kompozycji.
      Koniecznie wypróbuj, polecam i zachęcam :-)))

      Usuń
  9. Śliczny komplecik.Delikatny i bardzo elegancki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za sympatyczną wizytę i pozostawiony komentarz. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  10. Taka śliczna delikatna praca! Cudowny komplecik!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio Szok! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję ślicznie i przesyłam pozdrowienia :-)

      Usuń
  11. Zachwycający komplet ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie skomponowany i bardzo elegancki komplet :) Będzie na pewno wspaniałą pamiątką. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za sympatyczną wizytę i dobre słowo :-)

      Usuń
  13. Śliczny komplet :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę że Ci się podoba. Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  14. Delikatny komplet. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Beatko - miło mi czytać takie ciepłe słowa. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  15. Piękny i subtelny komplet:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło że się podoba :-)))

      Usuń
  16. Ojej jakie cudeńko! Twoje prace zawsze mnie zachwycają, ale ta jest rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, Karolinko, lubię prace dla maluszków, są takie delikatne i niewinne :-))) Dzięki wielkie :-)))

      Usuń
  17. Śliczna pamiątka :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, dziękuję ślicznie :-)))

      Usuń
  18. Pikea pamiątka - dziękujemy za udział w wyzwaniu STUDIO SZOK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba - dziękuję za miłą wizytę:-)

      Usuń
  19. Piękna, delikatna karteczka:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio Szok! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, dziękuję za uroczy komentarz :-)

      Usuń