poniedziałek, 17 lipca 2017

Dmuchawce, latawce, wiatr

Cześć Kochani,


dzisiaj karteczka okrągła i lekka jak dmuchawiec. To moja kolejna praca z wykorzystaniem kolekcji papierów "Kwitnące Poranki"  Magicznej Kartki. Dziewczęca karteczka dostała magiczną oprawę, małą wróżkę unoszą dwa dmuchawce a napis - Wiosną wszystko jest możliwe - upoważnia do lewitowania zarówno kotka jak i małą żabkę. Fruwają sobie radośnie nad wiosenną łąką usłaną kwiatami i dmuchawcami.
Fajny i beztroski klimacik w sam raz na wiosenne i letnie, ciepłe dni, kiedy rozmarzeni siadamy na łące i patrzymy w dal - może gdzieś tam wśród traw i kwiatów pojawi się taki bajkowy obrazek.








I jeszcze banerek, który dostałam od Szuflady ;-)




A teraz tradycji musi stać się zadość, zatem karteczka leci na blogowe wyzwania:

- Klub Twórczych Mam - Latawce, dmuchawce, wiatr


http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2017/07/dmuchawce-latawce-wiatr.html

- Magiczna Kartka - Praca z dodatkami

użyłam arkuszy z dodatkami:   Kwitnące Poranki - 09,   Kwitnące Poranki - 10


http://magicznakartka.blogspot.com/2017/07/praca-z-dodatkami-wyzwanie-lipcowe.html

- Miszmasz Papierowy - Oblicza lata


http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-19-oblicza-lata_4.html

Ślicznie dziękuję Wszystkim za sympatyczne odwiedzinki i dużo ciepłych słów, jakie tu pozostawiacie, życzę Wam, Kochani, pięknego tygodnia , wypoczywajcie w promieniach słońca i ładujcie akumulatorki.

Do miłego zobaczenia,

Inka



38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, bardzo się cieszę że Ci się podoba:-)

      Usuń
  2. Śliczna praca, leciutka jak puch, delikatnie kolorowa. No i ta forma. Ja jeszcze nie zdobyłam sie na taką odwagę🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za pochwały, okrągłe karteczki ostatnio zyskały trochę zwolenników - robi się je tak samo przyjemnie jak kwadraty a wyglądają ciekawie. Holly - spróbuj, tu wcale nie jest potrzebna odwaga, wystarczy odrobina fantazji i tyle :-)))

      Usuń
  3. Cudna zwiewna karteczka . Wróżka mój ulubiony obrazek.
    Powodzenia w zabawach .
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, też lubisz wróżki? - ja bardzo. Nabyłam kiedyś taki fajny papier z elfami i wróżkami, poleżał dość długo aż się doczekał na swoje "5 minut". Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Cudne - lekkie, delikatne, pełne pozytywnej energii... Buzia mi się śmieje jak patrzę na Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, u mnie przywołuje dziecięce wspomnienia i kojarzy mi się z beztroską i światem bajek, w którym wszystko jest możliwe i spełniają się każde marzenia. Fajnie że udało mi się uzyskać taki pozytywny przekaz, właśnie o to mi chodziło:-)

      Usuń
  5. prześliczna karteczka:) delikatna i zwiewna, bardzo dziewczęca! przywołuje na myśl radosne chwile przy lekkim, wiosennym wietrzyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu, wiosenna łąka zapach świeżych kwiatów i ziół zawsze kojarzy się fajnie, ciepło i wakacyjnie. A bajkowy klimat roztacza czar niewinności i dziecięcej beztroski - tu wszystko jest możliwe, nawet latający kot i żaba nikogo nie zdziwi :-)))
      Taka moja bujna fantazja:-)

      Usuń
  6. Dziekujemy slicznie za udzial w wyzwaniu KTM i zyczymy powodzenia ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko, zachwycająca i niezwykle lekka kompozycja karteczki!
    Taki klimacik sprzyja marzeniom :-)
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Iwonko, też się troszkę rozmarzyłam, wróciłam myślami do beztroskich, dziecięcych lat - fajnie tak powspominać czasem :-) Również pozdrawiam milutko!

      Usuń
  8. Wróżka wiadomo że lata, ale latający kot? To faktycznie możliwe jest tylko wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, jednym słowem - poszalałam :-)))- mam czasem bujną fantazję - ale przecież w każdym z nas jest coś z dziecka, prawda?

      Usuń
  9. Rzeczywiście wróżka wygląda jakby się unosiła wśród kwiatów, znakomity efekt! To prześliczna karteczka o baśniowym klimacie. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia, bardzo miło czytać Twoje pochwały, moja fantazja dała swój wyraz w tej pracy - jestem trochę zwariowaną marzycielką:-))) Bardzo lubię prace w których fantazja jest widoczna na pierwszy rzut oka - ta niewątpliwie do takich należy.
      Przesyłam serdeczne uśmiechy :-)))))

      Usuń
  10. Karteczka lekka, zwiewna i urocza! Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, o to mi chodziło - bardzo się cieszę że właśnie w ten sposób odbieracie mój projekt. Serdeczności :-)))

      Usuń
  11. Piękny efekt osiągnęłaś!Lekko,wiosennie,bajkowo,cudnie po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam się ponieść fantazji a myślami sięgnęlam do beztroskich, dziecięcych lat - Adeczko i wiesz co? - świetnie mi się robiło tę karteczkę, aż żal było kończyć i wracać do rzeczywistości :-)))

      Usuń
  12. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielka przyjemność tworzyć z papierów Magicznej Kartki - dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam :-)))

      Usuń
  13. Bardzo przyjemna, "lekka" kartka :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie,jestem wdzięczna za wizytę i pozostawiony komentarz :-) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Świetna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za sympatyczną wizytę i piękny komentarz :-)

      Usuń
  15. Urocza karteczka i piękne wykonanie, dziękujemy za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, karteczki dziewczęce są zawsze takie słodkie i wesołe,
      uwielbiam je robić. Dziękuję za sympatyczną wizytę :-)

      Usuń
  16. Bajeczna karteczka! Ta dziewczynka jest urocza no i ta żaba jest super:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Karolinko, Twój maraton po moim blogu jest fantastyczny,
      doceniam wytrwałość i chęć zostawienia dobrego słówka w każdym zakamarku mojej twórczości - ściska m Cię mocno i jestem wdzięczna za tyle wspaniałych komplementów :-)))

      Usuń
  17. Ślicznie i kolorowo!Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję ślicznie :-))) Kolekcja papierów też bardzo kolorowa i magiczna - cudownie się z nimi pracuje :-))

      Usuń
  18. Eteryczna i delikatna Ci ta praca wyszła. Po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu - to zasługa pięknych papierów MK - są świetne do tego typu prac. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzinki :-)

      Usuń