czwartek, 6 lipca 2017

Ślub w folkowym stylu

Witam serdecznie,



dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym folkowym kompletem ślubnym.
Ten jest trochę nietypowy - zostałam poproszona o połączenie motywów ludowych z matematycznymi. Jak wiecie, podejmuję się różnych niestandardowych prac a im poprzeczka wyżej postawiona tym lepiej. Na początku trochę główkowałam jak sprytnie zestawić te dwa motywy ze sobą ale pomysł szybko wpadł do głowy i stworzyłam taki oto matematyczno - folkowy klimacik.
Osoba, która zamówiła u mnie ową pracę była nią zachwycona, mam nadzieję że Państwo Młodzi również ( chociaż troszkę:-)).
Tutaj także postawiłam na soczystą czerwień tworząc obramowanie do kartki i pudełka, uważam, że  ten kolor pięknie podkreśla charakter pracy i nawiązuje do folkowej stylistyki.






















Komplecik ślubny posyłam na wyzwania:

INSPIRACJE - FOLK na blogu DIY - Zrób to sam


http://diytozts.blogspot.com/2020/06/inspiracje-motyw-folk.html#more

- Skarbnica Pomysłów - Kolorowe lato


http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-lipcowe-kolorowe-lato.html


Co sądzicie o tym projekcie- podoba Wam się taki matematyczno - folkowy kolaż?
Chętnie poczytam Wasze opinie :-)

Dzisiaj króciutko, nie będę się zanadto rozpisywać bo zdjęcia odzwierciedlają dość dobrze mój projekt, dodam tylko że uroczym dodatkiem na kartce są dwa drewniane białe guziczki w kształcie serduszek - one na zdjęciach trochę wtopiły się w tło ale w realu wyglądały doskonale.

Kończę, dziękuję Wszystkim moim wiernym Czytelnikom za tyle ciepłych słów pod ostatnim postem, za gratulacje i dzielenie ze mną radości. Kochani - jesteście Wielcy. DZIĘKUJĘ  z całego serca !!!

Pozdrawiam Wszystkich milutko,

Inka



42 komentarze:

  1. wow! nigdy bym nie pomyślała, że takie połączenie może fajnie wyglądać a tu proszę przepiękny zestaw wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie, bardzo się cieszę że zajrzałaś do mnie.
      Twoje uznanie dla tej pracy jest dla mnie komplementem. Dziękuję ślicznie i zapraszam ponownie :-)))

      Usuń
  2. No Kochana, jak zwykle stworzyłaś prawdziwe Arcydzieło!
    Wspaniała praca i Młodym na pewno się spodoba!
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, dzięki i wzajemnie, byłam, widziałam i jestem zachwycona zarówno pracą jak i zgłoszeniem do naszego wyzwania - super. Dzięki wielkie za przemiłe i serdeczne słowa, również pozdrawiam milutko :-)))

      Usuń
  3. Przepiękne karteczki! Zachwycasz swoimi pracami! Są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, po raz kolejny sprawiłaś mi zaszczyt i ogromną radość odwiedzając moje skromne progi - bardzo Ci dziękuję za przemiłą wizytę i wspaniałe słowa :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś :) Temat nie łatwy, wykonanie na 6 !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, o jak wysoką notę dostałam, co prawda z matmy zawsze byłam dobra, ale 6 dla tej pracy? No, skoro tak uważasz, przyjmuję ocenę "na klatę". Serdecznie dziękuję za sympatyczną wizytę i pozdrawiam cię milutko :-)))

      Usuń
  5. Halinko ta folkowa kartka ślubna z dodatkiem matematyki jest świetna. Miałaś super pomysł!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wielkie i serdeczne podziękowanie za Twoje uznania mojego matematyczno - folkowego kolażu. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:-))) Pozdrowionka cieplutkie!

      Usuń
  6. Wciąż jeszcze czekoladownik mam prze oczami,a tu kolejna dawka tych wspaniałości w ludowym klimacie!!!
    Z "zadaniem domowym" poradziłaś sobie genialnie!
    PS.To był najmilej spędzony czas na nadrabianiu zaległości.Mam nadzieję,że czas pozwoli i będę zaglądać regularnie.
    Cudownego weekendu życzę Ci Inuś i dziękuję za całą moc niezwykłych wrażeń,jakich mi dostarczyłaś.
    Buziaki,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, z wielką przyjemnością gościłam Cię tutaj dzisiaj, swoimi odwiedzinami dostarczyłaś mi mnóstwo wzruszenia i ogromnej przyjemności. Wiesz, jak bardzo lubię kiedy do mnie zaglądasz a dzisiaj był szczególny dzień, nikt jeszcze nigdy nie zostawił u mnie jednego dnia tyle cudownych słów, tyle entuzjazmu i wyjątkowo pozytywnej energii - obie wzajemnie się nią dzielimy :-)))
      Bardzo mi miło że znalazłaś chwilkę by tu zaglądnąć, nawet nie wiesz jak ogromnie się cieszę :-))))))))))
      Dzięki wielkie, ja też jestem pełna wrażeń czytając Twoje komentarze. Ściskam mocno i gorąco Cię pozdrawiam !!!

      Usuń
  7. Jest radośnie i kolorowo, ale w tym projekcie jak dla mnie pudełko przebija kartkę - ta wyrazista czerwień i delikatny ludowy wzór skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Justynko, ja zawsze zaczynam komplet od ozdabiania kartki a pudełko jest robione w drugiej kolejności, często tak się zdarza że wychodzi fajniej i ostatecznie mnie też bardziej podoba się pudełko. Ale to przecież część prezentu i oprawa do kartki, więc powinno przyciągać uwagę i zachęcać do zajrzenia w jego wnętrze. Moja praca zawodowa związana jest z produkcją opakowań a motto naszej firmy brzmi - najważniejsze jest opakowanie :-))) być może przy tej pracy podświadomie górę wzięło skrzywienie zawodowe?

      Usuń
  8. Halinko! ten komplecik jest cudowny! folkowe, wielobarwne motywy cudnie przełamują ogólnie panującą tendencję do ślubnej śnieżnej bieli. Ja jestem zachwycona :)
    Serduszka od razu rzuciły mi się w oczy, pięknie pasują! Co do matematyki; hmm ciekawie wkomponowałaś ten motyw!
    I karteczka i pudełko pięknie komponowałyby się z czekoladownikiem, który niedawno dla nas zrobiłaś!
    Pozdrawiam serdecznie i uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, karteczka została stworzona na wzór Twojego czekoladownika - z opinii odwiedzających mnie osób wynikało że to była udana kompozycja, dlatego postanowiłam stworzyć podobną. Matematyczne motywy to było specjalne życzenie mojej Klientki, musiały obowiązkowo zagościć wśród folkowych wzorów.
      Dziękuję za uznanie, sympatyczne odwiedzinki, pozdrawiam Cię milutko i życzę pięknej niedzieli:-)))

      Usuń
  9. To najpiękniejsza ślubna praca z folkowym motywem :)
    Mam co podziwiać :)
    Pozdrawiam serdecznie Halinko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, jak miło czytać taką wspaniałą opinię na temat tej pracy, widzę że jest sporo zwolenniczek folkowych klimatów - super, bo sama również bardzo lubię wplatać motywy ludowe do swoich prac.
      Dziękuję za odwiedzinki, życzliwe słowa, pozdrawiam cieplutko i życzę udanej niedzieli :-)))

      Usuń
  10. Pięknie Halinko! Bogactwo kolorów i ludowych wzorów nie przytłoczyło kompozycji a tylko podkreśliło jej bogactwo. Świetne dodatki, całość jest bardzo spójna i zachwycająca. Gratuluję Ci pomysłu i wykonania. Robiłam kiedyś ślubną kartkę "po śląsku", nieźle musiałam się nakombinować więc wiem, że to nie łatwe wyzwanie.
    Przesyłam słoneczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, serdecznie dziękuję za piękny wpis, ja jakoś nie mam problemu z takimi kompozycjami, jestem zwolenniczką bardzo nietypowych prac, uwielbiam skomplikowane tematycznie wyzwania - przy ich tworzeniu czuję się jak ryba w wodzie :-)))
      Można puścić wodze wyobraźni i zamknąć się we własnej, kreatywnej przestrzeni - to super uczucie.
      Buziaczki i pozdrowienia wraz z życzeniami udanej niedzieli:-)

      Usuń
  11. Super :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu z paleta barw w scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że mogę przyłączyć się do wspólnej zabawy:-) Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz, pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. Świetna kartka;)
    Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, jestem wdzięczna za sympatyczną wizytę. Pozdrawiam milutko :-)

      Usuń
  13. Super kartka. Życzę powodzenia w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wizytę i miły komentarz - pozdrawiam :-)))

      Usuń
  14. woow:)! jakie piekne:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzail w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się spodobał mój komplecik - dziękuję i pozdrawiam :-)))

      Usuń
  15. Piękna! Dziękuję za udział w soczyście kolorowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo kolorowe wyzwanie - jest mi bardzo miło że mogę się bawić razem z Wami, na mojej pracy jest kumulacja wyzwaniowej palety kolorystycznej:-) Dziękuję za miłą wizytę:-)))

      Usuń
  16. fantastyczna, lubie takie folkowe klimaty, pięknie wkomponowałaś kwiaty, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda, to również jedne z moich ulubionych motywów. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  17. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło czytać tyle komplementów - Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  18. Pięknie ujęaś tematykę ślubną w takim stylu :)
    Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anika, miałam taką prośbę do spełnienia i chyba wyszło całkiem OK.
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  19. świetny zestaw, młodym na 100% się podobał, dziękujęmy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, mam nadzieję że był to wyjątkowy prezent w tak wyjątkowym dniu :-) Dziękuję za sympatyczne odwiedzinki.

      Usuń
  20. Świetny! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia :) eMKa - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne połączenie!
    Nietypowa kartka ale za to jaka piękna i oryginalna.
    Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, uwielbiam takie kartki. Dziękuje za udział w zabawie INSPIRACJE DIY - FOLK. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń