wtorek, 12 grudnia 2017

"Cicha noc, Święta noc"...

Witajcie Kochani,


od kilku lat w czasie Świąt Bożego Narodzenia brakuje białego puchu, brakuje też prawdziwego zimowego uroku. Moje wspomnienia Świąt z dzieciństwa zawsze wiążą się z zimowym, białym krajobrazem za oknami, z ciepłem ognia i iskierkami w kominku, z kolędami, zapachem pomarańczy, piernika i barszczu z uszkami.
Mam wrażenie że teraz ta świąteczna atmosfera trochę uległa zmianie, za oknami jest szaro i mokro. Choinki ze sztucznych gałęzi przystrojone w  oświetlenie ledowe w niczym nie przypominają tych prawdziwych pachnących drzewek sprzed lat.
Dlatego zaserwowałam sobie taki świąteczny klimacik na mojej dzisiejszej pracy.  Papier pokryty płatkami śniegu doskonale zastępuje mi ten naturalny, do tego zaspy śnieżne z gazy, sople lodu wykonane perłową konturówką, skrzący brokat w mroźnej poświacie nocy i biała śnieżynka wydziergana na szydełku tworzą piękny świąteczny, zimowy nastrój.
Mam też zapach pierników z nutką cynamonu.
Centralna część kartki jest zwieńczeniem momentu tak przez nas wyczekiwanego - Narodzenia Pańskiego, poprzedzonego obwieszczeniem światu przez Aniołów - ta scenka znajduje się na wieczku pudełka.
Mam nadzieję że całość spodoba się zarówno Wam jak i Osobom, do których karteczka powędruje z życzeniami świątecznymi :-)































Ta cudowna śnieżynka została wydziergana przez moją koleżankę z bloga DIY - Majalenę.
Magda robi cuda na szydełku, kto jeszcze nie widział i nie poznał Madzi, serdecznie zapraszam na jej bloga i do DIY :-)))


A jakie Wy macie wspomnienia z dzieciństwa związane ze Świętami, chętnie o nich poczytam, jeśli zechcecie się podzielić ze mną w komentarzach  :-)))

Zostawiam Was w świątecznym nastroju a sama zmykam do swoich obowiązków.

Trzymajcie się cieplutko,

Inka

niedziela, 10 grudnia 2017

Anioły czy amory

Hejka - Witajcie,



dzisiaj wpadam tu dosłownie na minutkę - chcę Wam zaprezentować komplet ozdób choinkowych, na który składa się w sumie 10 elementów. Pięć serduszek dekorowanych  dwustronnie - awers ozdobiłam piękną antyczną parą amorków, rewers - wzorem pochodzącym z tej samej serwetki. Cztery śnieżynki również posiadają dwustronnie naniesione dekory. Wszystkie elementy zostaną zapakowane do świątecznego pudełka w kształcie serca - z tym samym motywem amorków na wieczku.










Taki komplecik może być fajnym prezentem pod choinkę. Technika zdobienia serc to oczywiście decoupage natomiast gwiazdki są ręcznie malowane i przecierane papierem ściernym.

Komplecik zgłaszam na anielskie wyzwanie do Szuflady


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-grudniowe.html

Kochani, walczę z niedoczasem więc zmykam teraz do pracowni a Wam życzę pięknej, słonecznej, udanej niedzieli :-)


Pozdrawiam cieplutko,

Inka

czwartek, 7 grudnia 2017

Piernikowo po raz trzeci

Witajcie,



mam nadzieję że Was nie zanudzę moimi monotematycznymi pracami. Taki czas nastał - na moim warsztacie już tylko świątecznie, zimowo i bombkowo. Dzisiaj przedstawiam ostatnią siostrzaną zawieszkę z serii "piernikowej". Nie będę się już powtarzać w jej opisie, kto jest bliżej zainteresowany a jeszcze nie widział poprzednich egzemplarzy do kompletu - zapraszam TUTAJ i TUTAJ.









I jeszcze cała rodzinka:




Obiecuję że następna praca, jaką Wam tu pokażę będzie w innym klimacie :-)))

Dziękuję ślicznie za odwiedzinki i serdecznie wszystkich pozdrawiam :-)))

Inka

wtorek, 5 grudnia 2017

Ośnieżony album

Witajcie Kochani,


zrobiło się zimno, spadło trochę śniegu, szadź pokryła drzewa, jednym słowem powiało zimą.
I to dosłownie. U mnie dzisiaj klimat jak z zamarzniętej i skutej lodem Narnii.
Okładka albumu została prawie w całości pokryta mediami, jedynie górny i dolny brzeg ozdobiłam bardzo delikatną, papierową koronką i kilkoma perełkami.
Aby uzyskać taki klimat musiałam się trochę napracować, ale przyznam nieskromnie - wyszło całkiem  fajnie i efekt mnie zadowala :-)
Domki z tektury falistej i zaspy śniegowe z gazy to najbardziej przestrzenne elementy tego projektu.
Natomiast bazą do ułożenia kompozycji rodem z magicznego, zimowego lasu była tablica malarska, którą, po ozdobieniu, przykleiłam do okładki. Album jest przewiązany kremową wstążką, do sprężyny doczepiłam śliczną malutką śnieżynkę.
Wnętrze albumu zdobią papiery scrapowe w kolorze błękitu z drobnymi śnieżynkami, natomiast brzegi kart są delikatnie przyprószone białą farbą akrylową :-)
Jest też sporo fajnych, spersonalizowanych napisów i haseł - niestety nie mogę Wam ich zaprezentować, ze względu na szacunek do moich Klientów - to zbyt osobiste zwierzenia a ja nie chciałabym tutaj naruszać prywatności Osób, do których będzie album należał :-)
Rozbudziłam w Was ciekawość ale mam nadzieję że mi wybaczycie :-)))

Fotek dużo - może się nie zanudzicie i dobrniecie do końca.
Zapraszam :-)))























Album pomieści fotki z zeszłorocznych Świąt oraz wyjazdów zimowych. Został wykonany na specjalne zamówienie, zanim poleci do Właściciela, zostanie jeszcze spersonalizowany :-)

Mam nadzieję że będzie fajną pamiątką i zgromadzi wiele ciekawych i niezapomnianych chwil.


Dzisiejsza praca jest również moją inspiracyjną propozycją do grudniowego wyzwania trwającego na blogu Scrap'n'skill, na które chciałam Was serdecznie zaprosić - opracowałyśmy moją  propozycję tematu - a jest nim "Pierwszy śnieg".
Zaglądnijcie do nas koniecznie i zobaczcie jeszcze kilka innych projektów stworzonych przez moje uzdolnione Koleżanki.

W imieniu DT Scrap'n'skil zapraszam Was  gorąco na nasze ostatnie w tym roku WYZWANIE :-)))

A swoją pracę posyłam na wyzwania:

- 123 Scrapuj Ty - Wyzwanie z paletą barw

http://123scrapujty.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-107.html

 - AltairArt - Metalowa ozdoba

http://www.altairart.pl/2017/11/wyzwanie-11-metalowa-ozdoba-challenge.html

- Craft-o-clock - Bingo - moja linia to napis, sznurek, wstążka

http://www.craft-o-clock-blog.pl/?p=1125

Pozdrawiam i ściskam mocno,
Inka


niedziela, 3 grudnia 2017

Zapachniało piernikami

Witajcie Kochani,


przychodzę do Was z kolejną świąteczną propozycją na zawieszkę w kolorze piernika.
Baza - jak poprzednio - została wycięta z grubego kartonu kraftowego, śnieżna zaspa to papier scrapowy w gwiazdki, na który nakleiłam kawałek gazy, przykleiłam tekturki tworzące  zimowy obrazek. Kropkowana tekstura to imitacja spadających płatków śniegu - wykonałam ją za pomocą szablonu i strukturalnej pasty śnieżnej. Pojawiły się też sopelki lodu - tu w ruch poszła biała konturówka. I oczywiście dodatki w postaci białego sznurka, brokatu i świątecznego napisu. Zawieszka została podklejona okrągłą składaną kartą, na której będą wpisane świąteczne życzenia :-)








Za kilka dni pokażę kolejną, trzecią z całej rodzinki - moje trojaczki powędrowały do Laureatki jesiennego wyzwania w DIY w nagrodę za wygraną.

Dzisiaj króciutko, zapraszam serdecznie na następną odsłonę bombkowo - piernikowego trio :-)))


Pozdrawiam cieplutko,

Inka

piątek, 1 grudnia 2017

Świąteczne bombkowanie

Witam serdecznie,



Kochani, mamy grudzień, co oznacza że zaczynamy odliczanie do Świąt. Ale ja nie o kalendarzu adwentowym dzisiaj pomyślałam a raczej o ozdobach na choinkę a konkretnie bombkach świątecznych.
Jeśli zamarzy Wam się podobna do mojej, wykonana techniką decoupage, to nie ma na co czekać - bierzemy się do roboty. To już ostatni dzwonek by ozdobić takie bombki!!! One jeszcze muszą odczekać jakiś czas na utrwalenie się powierzchni lakierowanej.

Bombka, którą tu prezentuję, jest jedną z inspiracji przygotowanej dla bloga DIY - zrób to sam. Dzisiaj ruszyło ostatnie już w tym roku WYZWANIE,  na które chciałam Was serdecznie zaprosić. Zaproponowana tematyka jest tak bardzo na czasie, że nie sposób wymyślić nic  bardziej przystępnego.
Kochani - ozdabiamy bombki - tak, jak potrafimy, - dowolną techniką,- robimy karteczki w kształcie bombek, - szalejemy kreatywnie w kierunku recyklingu - bombki z żarówek i inne oryginalne projekty są bardzo mile widziane.

Zasady i Regulamin znajdziecie na blogu DIY.

Mam nadzieję że dacie się zaprosić, wiem że wiele osób ozdabia swoje bombki własnoręcznie. Pokażcie nam jakie piękne ozdoby wyczarujecie, by potem przystroić nimi swoje domy na święta.

Czekamy na Was i czekają nagrody do zgarnięcia.

W imieniu DT DIY  gorąco zapraszam wszystkich bez wyjątku :-)))


A tu foty mojej inspiracji - jak widzicie u mnie gości tematyka dziecięca - dzieciaczki kochają takie fajne bombki. Oczywiście bazą jest kula wykonana z plastiku! - by się nie stłukła lub nie uszkodziła, robiąc przy tym krzywdę maluchowi. Metalowa zawieszka została przyklejona na stałe! - nie można jej już wyciągnąć - dzięki temu ostre zakończenia z drucików nie pokaleczą rączek dziecka!

Jeśli będziecie chcieli robić dekoracje dla dzieci - przede wszystkim pamiętajcie o ich bezpieczeństwie - to bardzo ważne!!!














Kochani, jako gospodyni tego wyzwania, czekam na Was w DIY - będzie mi bardzo miło jeśli się pojawicie ze swoimi pięknymi pracami :-)))

Pozdrawiam cieplutko, życzę udanego weekendu i niewyczerpanych pokładów weny twórczej.

Buziaki,

Inka


czwartek, 30 listopada 2017

Inka w Piaskownicy


Witajcie Kochani,




Na koniec miesiąca taka miła niespodzianka, a raczej przyspieszony prezent od Św, Mikołaja. 

Koniecznie muszę się podzielić tą wiadomością z Wami:-)

Zobaczcie gdzie będę tworzyć od Nowego Roku :-)))






I kto powiedział że marzenia to tylko .... marzenia?
Nieraz się spełniają  - więc warto marzyć :-)))

Kochani, już dzisiaj chcę bardzo serdecznie zaprosić Was do odwiedzin bloga Art-Piaskownicy 
a od Nowego Roku - na moje inspiracje dla Was w tym twórczym i kreatywnym miejscu.

Zaglądajcie do AP - będę zaszczycona :-)))

Chcę Wam jeszcze przedstawić moje Koleżanki z DT, 
bardzo utalentowane i pełne pomysłów Dziewczyny!


Zapraszam na bloga, gdzie możecie poznać całą naszą drużynę oraz 
odwiedzić blogi DT i dowiedzieć się w jakich technikach tworzą swoje piękne prace:-)


http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/11/witamy-nowy-zespo.html


Pozdrawiam wszystkich cieplutko,

Inka