niedziela, 30 lipca 2017

Podziękowanie

Witam Kochani,



mamy półmetek wakacji, jak ten czas szybko leci, ani się nie obejrzymy kiedy trzeba będzie pakować dzieciaczkom tornistry do szkoły. A ja dopiero dzisiaj chciałam pokazać Wam karteczkę, która powstała jeszcze w czerwcu. Takie piękne dowody wdzięczności pozostają na długo w pamięci i są zarówno wyrazem szacunku jak i piękną pamiątką na lata.
Praca jest bogata w kwiaty, ale główną ozdobę stanowi cudowny, drewniany dekor.
Konstrukcja - oczywiście moja ukochana - mam niesamowitą słabość do takich kartek - moim skromnym zdaniem - są fantastyczne i tyle :-)))








To kolejna praca testowa.     DZIĘKUJĘ  SZUFLADO!!!











**************

A teraz czas na zgłoszenie do wyzwań:

-  Magiczna Kartka - Praca z dodatkami

Dodatki pochodzą z kolekcji:   Kwitnące poranki 09 

http://magicznakartka.blogspot.com/2017/07/praca-z-dodatkami-wyzwanie-lipcowe.html


- Skarbnica Pomysłów - Kolorowe lato

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-lipcowe-kolorowe-lato.html


- I Kropka - Zwierzę


http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-challenge-47-zwierzeanimal.html


Dziękuję serdecznie za odwiedzinki, życzę Wam pięknego drugiego miesiąca wakacji, słońca i laby na całego, bo sierpień to dla większej części osób okres urlopów i wyjazdów.

Do zobaczenia,

Inka


32 komentarze:

  1. Taka kartka na pewno zostanie pięknym wspomnieniem.
    Pozdrawiam i życzę słonecznego, pełnego pięknych niespodzianek ostatniego miesiąca wakacji ☀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, dziękuję ślicznie za Twoje, jak zawsze, sympatyczne i pełne entuzjazmu odwiedzinki. Słoneczka życzę :-)

      Usuń
  2. Ja nadal takiej nie zrobiłam, Ale wiadomo coś wybrać trzeba, bo czasu wciąż za mało🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly - ten rodzaj konstrukcji nie wymaga wiele więcej pracy niż standard - a z całą pewnością zdecydowanie bardziej podoba się obdarowanym - piszę z własnego doświadczenia. Spróbuj, Kochana, a przekonasz się do niej. Pozdrawiam z upalnego Krakowa :-)

      Usuń
  3. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka piękna :)! ah jak ja bym chciała mieć wakacje ! a tu do pracy trzeba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę Cię pocieszyć, ja też pracuję, ale pomarzyć o wakacjach zawsze można i poprawić sobie nastrój swoją o nich wyobraźnią -
      nie wszyscy mogą leniuchować. Dziękuję za miłą wizytę i pozdrawiam bardzo gorąco :-)

      Usuń
  5. Piękna kartka z powiewem wakacyjnej beztroski:)Oj przydałaby się chwila wytchnienia:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przydałaby się Adeczko, u nas niewyobrażalne upały a tu do pracy trzeba zamiast leżeć w cieniu nad wodą. Kochana, dziękuję za powiew wakacyjnej beztroski, patrzę na tę karteczkę i... wiesz co... widzę to, dzięki Tobie. Buziaki i uściski :-)))

      Usuń
  6. Halinko tez bardzo podoba mi się sztaluga , zawsze można z niej zrobić mii obrazek do postawienia. Piękne papiery i dodatki więc i kartka pierwsza klasa. Gratuluje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, super że też jesteś zwolenniczką tej formy - ja już jestem maniaczką - uwielbiam je robić :-) Dziękuję za przesympatyczną, jak zawsze, wizytę i pozdrawiam z upalnego Krakowa :-)

      Usuń
  7. Przepiękna, delikatna karteczka Ci wyszła, a na taką to można patrzeć godzinami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, jest mi niezmiernie miło czytać Twój komentarz, dziękuję z całego serca :-)))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ogromne dzięki, cieszę się że przypadła Ci do gustu :-)))

      Usuń
  9. Cudownie wyjątkowa karteczka:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ślicznie Ci dziękuję za przemiłe słowa, dodają skrzydeł.
      Pozdrawiam bardzo gorąco :-)))

      Usuń
  10. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie ogromna przyjemność, tworzyć z Magiczną Kartką i brać udział w Waszych wyzwaniach - dziękuję ślicznie :-)

      Usuń
  11. love this soft colors! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały zestaw kolorów, pastelowe zwiewne, cudne... i do tego bardzo fajna kompozycja elementów :) kartka BARDZO mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko, jak podpowiedziała Ada - jest wakacyjny luz i beztroska - ja, póki co, nie mam wakacji ale wyobraźnia moja - owszem :-) Bardzo się cieszę z tak pozytywnego odbioru tej pracy.
      Pozdrawiam gorąco :-)))

      Usuń
  13. Pięknie i delikatnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne letnie podziękowania :) Dziękuję za udział w zabawie ze Skarbnicą Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń