piątek, 28 lipca 2017

Łapacz snów

Cześć Moi Drodzy,


post trochę magiczny i marzycielski. Często śnicie nocą - dzisiaj łapacz snów, tych dobrych, tych, które fajnie się kojarzą i wspominamy je z uśmiechem na twarzy. Dlatego taka lekka kolorystyka, jest trochę granatu nocy, trochę błękitu i turkusu nieba, trochę słońca i dużo pięknych piór, jest też lekka, szydełkowa rozeta rozpięta na obręczy obok której przysiadł śliczny motylek.
To moja praca powstała z kolekcji papierów Magicznej Kartki - polecam 'Kwitnące Poranki" - przepięknie zaprojektowane wzory, urzekająca, bajkowa kolorystyka - ja je pokochałam od pierwszego wejrzenia.








********************

Mojego łapacza snów posyłam na wyzwania:

 -  Magiczna Kartka - Praca z dodatkami

                                                Wykorzystałam:  Uchwycone Sny 11, 
                                                                             Kwitnące Poranki 10

http://magicznakartka.blogspot.com/2017/07/praca-z-dodatkami-wyzwanie-lipcowe.html

-  Essy Floressy - Wakacyjna kartka z owadem,


https://essy-floresy.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-25-wakacyjna-kartka-z.html

-  Tworzę w jednym kolorze - Turkusowy

http://tworzewjednymkolorze.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-4-turkus-challenge-4-turquoise.html


Żegnam się z Wami, Kochani, życzę samych pięknych i dobrych snów, a może spróbujecie zrobić sobie takiego łapacza? Zachęcam!!!

Pozdrawiam i do następnego spotkania,

Inka



37 komentarzy:

  1. Piękne papierki w połączeniu z maleńką serwetką do tego parę dodatków i mamy wspaniały efekt końcowy :) bardzo mi się podoba ten łapacz snów,życzę Ci szczęścia w wyzwaniach 😘
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za sympatyczne słowa i życzę pięknego weekendu :-)

      Usuń
  2. Po prostu urzekająca praca! Papier rzeczywiście jest śliczny a łapacz snów zrobiłaś Halinko fantastyczny. Bardzo mi się podoba!
    Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, te papierki są cudowne, na zdjęciach niestety ich efekt trochę ubożeje. Ostatnio moda na łapacze więc i ja postanowiłam iść z trendem. Dziękuję i przesyłam weekendowe pozdrowienia ;-)

      Usuń
  3. Cudowna praca, Halinko!
    Piękne, letnie kolorki, świetna kompozycja, a szydełkowa serweteczka dodaje niesamowitego uroku.
    Uściski, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, ta serwetka długo u mnie leżała i czekała na swoje 5 minut - aż w końcu pojawił się pomysł i ujrzała światło dzienne - też myślę że do tego projektu jest idealna. Dziękuję za ciepłe słowa i ściskam mocno, życząc pięknego weekendu :-)

      Usuń
  4. Twoj lapacz sow wyglada pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu i cieszę się że przypadł Ci do gustu :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  5. Tę rozetkę sama robiłaś? Jest śliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja w technice szydełkowej dopiero raczkuję - rozeta pojawiła się u mnie w paczuszce z nagrodą za wygraną w konkursie na zlocie scrapbookingowym w Krakowie :-) Teraz doczekała się swojego debiutu - jest urocza i ja żałuję że nie potrafię takiej zrobić sama - może za jakiś czas się uda:-) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    2. Dawno nie miałam szydełka w rękach, Ale zostawiam sobie takie prace na zimę.

      Usuń
  6. Ojej!!!Po prostu cudo!!!
    Wiesz Ineczko,jak ja lubię łapacze:)Twoje wykonanie mnie zachwyciło!
    Widzę,że z tymi papierami współpraca układa Ci się wspaniale:)Najbardziej urzekły mnie piórka,wyglądają na ręcznie malowane-sama malowałaś?
    Całość tak lekka,ulotna,letnia...SUPER!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aduś że masz do nich słabość - Twoje są mistrzowsko wykonane a mój to taka namiastka, ale i tak jestem z niego zadowolona - jak nauczę się szydełkować to może kiedyś zrobię podobny do Twoich :-) Dziękuję za ciepłe słowa, ściskam i pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Super, piękne kolory, uśmiech sam się pojawia na twarzy :) Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję ślicznie za sympatyczną wizytę i pozostawiony komentarz. Pozdrawiam słonecznie :-)

      Usuń
  8. Ślicznie wyszło :) bajkowo, tak sennie, marzycielsko, do tego karteczka ma dużą dawkę pozytywnej energii, widać, że łapacz już nałapał mnóstwo dobrych snów ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Justynko, ostatnio łapacze snów opanowały blogowy świat więc i ja nie chciałam być gorsza - stworzyłam taki trochę oryginalny i jestem z niego zadowolona :-)

      Usuń
  9. Rewelacyjna kartka, mega kolorowa, pozytywna :) pomysł z wykorzystaniem serwetki (to raczej gwiazdka;) fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinuś, masz rację - bardziej gwiazdka chociaż przeznaczenie ma dość oryginalne - prawda? Dziękuję za przemiły komentarz - pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli :-)

      Usuń
  10. Śliczna kartka a rozeta...pięknie wkomponowana 😊 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję i pozdrawiam słonecznie :-)

      Usuń
  11. Gustownie połączone: kolory, materiały i techniki wykonania! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że napisałaś co doceniasz w mojej pracy - dziękuję, sama zawsze patrzę na walory artystyczne i umiejętne zestawienie technik i cały czas uczę się tego na swoich bardziej lub mniej udanych scrapkach. Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  12. Cóż można powiedzieć więcej, po prostu piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, jest mi bardzo miło czytać Twój komentarz :-)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  13. Cała praca jest zachwycająca i w cudownych letnich kolorkach! I napis wybrałaś idealny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję za tak ujmujący komentarz, jestem zadowolona że praca pozytywnie działa na odbiorcę - takie było zamierzenie.Ja ostatnio jestem zauroczona łapaczami snów - posiadają w sobie czar i magię :-)

      Usuń
  14. Bardzo pomysłowa, cudna praca! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za Twoje miłe słowa :-)))

      Usuń
  15. Cudowna i piękna praca!Uwielbiam łapacze :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ja ostatnio też je pokochałam i czuję że na pewno nie skończy się na jednym. To dla mnie wielki zaszczyt że mogę zaprezentować swoje skromne prace w wyzwaniu Magicznej Kartki.
      Dziękuję za sympatyczną wizytę i piękny komentarz :-))

      Usuń
  16. Śliczna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuje ślicznie, Karolinko:-)

      Usuń
  17. Rewelacja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za przemiły komentarz i ślę pozdrowienia od Krakowianki dla Krakowianki:-)))

      Usuń