środa, 6 grudnia 2023

Zawieszka świąteczna - DT MARGARET

Witajcie Kochani :-)

Nastał grudzień, za oknami śnieg i mróz a dookoła pomału daje się odczuć bożonarodzeniowy klimat. Czas najwyższy zacząć odliczanie do świąt.
Moim podstawowym punktem na liście przygotowań świątecznych jest wykonanie ozdób choinkowych i dekoracji domu.

 


Dzisiaj postanowiłam zainspirować i zachęcić Was do własnoręcznego wykonania bardzo prostej a zarazem efektownie wyglądającej zawieszki świątecznej.
Wykonałam ją również w oparciu o hasła wyzwaniowe naszej grudniowej Margaretki, z której wybrałam linię: CZAPKA - KOLOR - WEŁNA oraz trzy sąsiednie hasła: POMPON - CZAPKA - WYCISK.
Przestrzenna konstrukcja zawieszki, która kształtem przypomina oszlifowany diament to mój autorski pomysł.
Taka forma jest bardzo łatwa do wykonania.
Docięłam 11 identycznych kwadratów, na każdym z nich wykonałam jedną przekątną bigę i jedną poprzeczną w rogu - w odległość jednej czwartej wymiaru przekątnej kwadratu, mierzonej o narożnika. Następnie zagięłam wszystkie elementy i złączyłam je za pomocą kleju. Kolejnym krokiem było
przymocowanie wąskiej wstążeczki, służącej do zawieszenia dekoracji. Na górę docięłam koło o odpowiedniej średnicy a na jego płaszczyźnie wykonałam świąteczną dekorację :-)

 

















Tak wykonana zawieszka może być fajną ozdobą okna lub dziecięcego pokoju. Może wisieć na choince lub świątecznym stroiku a także  doskonale sprawdzi się w charakterze uroczego podarunku hand made :-)

Do wykonania projektu wykorzystałam:

- kolekcja papierów "Winter it's Coming",
- arkusz papieru PSM 0502
- arkusz papieru PSM 0509
- arkusz papieru PSM 0510

Kochani, dzisiaj kończy się moja magiczna przygoda w DT Margaret. Na pożegnanie  chcę bardzo serdecznie podziękować za Waszą obecność, za wszystkie odwiedziny i przemiłe komentarze pozostawione pod moimi pracami.
Koleżankom z DT życzę nadal tak cudownej atmosfery w zespole, jaką tworzą, wspierając się wzajemnie i dzieląc swoją pasją z Wami :-)
Najlepszej Szefowej na świecie, Małgosi, z całego serca dziękuję za szansę, jaką dostałam, za cudowną współpracę, za niezapomniany, wyjątkowy klimat jaki tworzy, będąc dla swojego zespołu mentorką, doradczynią i ciepłą, wrażliwą, pełną energii Osobą.

Wszystkiego dobrego dla wszystkich w nadchodzącym Nowym Roku :-)

Buziaczki i uściski,

Halina/Inka-art

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz