piątek, 22 grudnia 2023

Święta z ITD Collection - Słodkie mordki na choinkę

 Hej, hej :-)


Dzisiaj mam coś dla miłośników słodkich mordeczek i merdających ogonków.



Kochani, kiedy w moje łapki wpadły najnowsze papiery ryżowe od ITD Collection, gdy obejrzałam wszystkie urocze grafiki, od razu wiedziałam że sprawią one radość również moim bliskim. W rodzinie i najbliższym otoczeniu mam wielkich miłośników kotełków, psiaków i małych gryzoni - więc postanowiłam zrobić dla nich bombki - niespodzianki, jako dodatki do podarunków świątecznych.
 A ponieważ czasu do Świąt zostało malutko  a ja - jak to ja - za nic nie odpuszczę tematu, ostro zabrałam się do pracy.
"Czworonożne" medaliony powstawały w tempie superekspresowym, praca nad nimi sprawiła mi mnóstwo radości a kiedy je ukończyłam - cieszyłam się jak dziecko ;-)


Bombki  są udekorowane pastą śniegową i wyciskami z masy samoutwardzalnej.
Chciałam żeby było prosto, bez przepychu - bo i po co, przecież całą robotę robią te cudowne grafiki.

 

















Zwierzęce grafiki pochodzą od ITD Collection z tegorocznej zimowej kolekcji - "Winter Fun":-)


Farby i media to oczywiście moja ulubiona marka CADENCE - a zaopatruję się w sklepie DREAMS  - serdecznie Wam polecam :-)


Projekt zgłaszam na wyzwanie:




Kochani, na dzisiaj wszystko, pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanych przygotowań do Świąt :-)


Uściski,

Inka


1 komentarz: