niedziela, 3 grudnia 2023

Ten Szczęśliwy Dzień - DT MARGARET

 Hej Kochani :-)


Chociaż za oknami powiało już chłodem a miejscami nawet sypnęło śniegiem, ja postanowiłam zainspirować Was bardzo delikatnym, pastelowym projektem ślubnym.



 

Pamiątkowy zestaw dla Nowożeńców powstał z przepięknej kolekcji papierów "Romantic Moments".
Motyw zakochanej pary, romantycznie wirującej w tańcu idealnie wpisuje się w każdy ślubny projekt, zatem przy tworzeniu tego zestawu oczywiście nie mogłam go pominąć. 

Zwiewne, niezwykle delikatne papiery tworzą bardzo subtelną otoczkę dla pracy a kompozycje kwiatowe są bardzo wdzięcznym jej dopełnieniem.
Dzięki jasnej, pastelowej kolorystyce całej kolekcji, można stworzyć pełną magii i klimatu pracę a jej niepowtarzalny charakter sprawi, że obdarowani poczują się wyjątkowo w tak ważnym dla siebie dniu :-)

W swojej pracy użyłam również kilku ażurowych narożników, które pięknie  ozdobiły oba elementy kompletu.

Wewnątrz karteczki przewidziałam miejsce na karnet z życzeniami oraz zakładkę - schowek na banknoty :-)
Zewnętrzna powierzchnia kartki docelowo zostanie spersonalizowana imionami Nowożeńców oraz datą zaślubin, natomiast na pudełku umieściłam tekturkę ze stosownym do okoliczności napisem.

 











W projekcie wykorzystałam materiały ze sklepu Margaret:
- kolekcja papierów "Romantic Moments"
- arkusz PSM 0303
- arkusz PSM 0306
- arkusz PSM 0309
- arkusz PSM 0302
- arkusz z listeczkami PSM 0414
- tekturka z napisem

Pozdrawiam Was cieplutko, 

Halina/Inka-art

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz