piątek, 29 grudnia 2023

Tagowy mini albumik - DT NIEBANALNIE KREATYWNA

 Cześć Kochani :-)


Moją dzisiejszą inspiracją, wykonaną dla Pracowni Niebanalnie Kreatywnej jest malutki album tagowy, składający się z sześciu kart.

 


 

 Uroczy, kobiecy, elegancki - idealny jako miły prezent dla osoby kochającej klimat retro połączony z delikatnością kobiecego wdzięku i czaru.
Aby wydobyć tę niezwykle subtelną nutę, sięgnęłam po kolekcję papierów "Simple Beautiful" marki Alchemy Of Art .
Urzekły mnie zarówno stonowane kolory jak i piękne grafiki kobiet - pierwszoplanowych bohaterek mojego projektu.
Ten uroczy maluszek powstał na białych bazach kartkowych Fancy Cards  marki Maintay Papers. Każdą kartę podzieliłam na dwie części, przycięłam na kształt tagów i przedziurkowałam. Po ozdobieniu całość  przewiązałam wstążką vintage z dodatkiem postrzępionej koronki.
Na rewersie tagów pozostawiłam wolne miejsca, które mogą być wykorzystane w dowolny sposób - w zależności od potrzeb i upodobań. Mini album doskonale sprawdzi się w charakterze pozytywnika, pamiętnika, sekretnika lub motywatora - do realizacji noworocznych postanowień.

 


 










 


 


 


 


 


 


 

 Mam nadzieję że moja propozycja przypadnie Wam do gustu i zainspiruje do wykonania podobnego projektu dla siebie :-)

Serdecznie polecam poniższe materiały ze sklepu Pracowni Niebanalnie Kreatywnej:
- baza kartkowa Fancy Cards 02 Mintay Papers
- kolekcja papierów "Simple Beautiful"Alchemy Of Art
- arkusz z grafikami do samodzielnego wycięcia
- arkusz kwiatowy do samodzielnego wycięcia
- gnieciona wstążka vintage 


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku,

Inka

2 komentarze:

  1. Bardzo kobiecy i bardzo uroczy. Nic dodać, nic ująć. Chętnie obejrzałam fotorelację.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny albumik. Jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń