wtorek, 19 grudnia 2023

Świąteczna klasyka

 Hej Kochani :-)


Dzisiaj kolejna porcja bombek choinkowych  :-)
Tym razem postawiłam na klasyczną formę kulistą i tradycyjne zdobienia :




Bombeczki o średnicy 10 cm ozdobiłam dwustronnie techniką serwetkową, wykorzystując do tego celu motywy wycięte z serwetek obiadowych.
Kto z Was zaczynał przygodę z deku kilkanaście lat temu, zapewne zetknął się z tym, najbardziej wówczas popularnym, rodzajem zdobienia :-)

Dzisiejszy komplet posiada dekoracje wykonane na powierzchni zewnętrznej. Świąteczne grafiki oprawiłam wyciskami z masy samoutwardzalnej, na przestrzeni bocznej stworzyłam imitację szronu :-)
Całość została utrzymana w lekko barokowym stylu, zwieńczona kokardami z organzy i wstążkami - "gnieciuszkami" marki Old Fashion Ribbon:-)






















Projekt zgłaszam na wyzwania:






W kolejnym wpisie zaprezentuję bombki ze słodkimi grafikami naszych czworonożnych przyjaciół :-)


Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka


4 komentarze:

  1. Oprócz obrazków to jeszcze pięknie ozdobiłaś je wyciskami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje bombki. Nie lubię tych gniecionych kokard, ale zrekompensowały mi je te boki bombek i Twoje wyciski z masy , są rewelacyjne. Kilka serwetek Bożonarodzeniowych jakich użyłaś mam do dziś, kiedyś miałam świra na punkcie serwetek i decu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń