sobota, 16 grudnia 2023

Bombkowy zawrót głowy - z ITD Collection

 Cześć :-)


Kochani, u mnie bombkowe szaleństwo w pełni - im bliżej świąt, tym większe zapotrzebowanie na ręcznie wykonane ozdoby choinkowe :-)

 

 


 

 W tym roku wyjątkowo upodobałam sobie medaliony - są piękne, dostojne i bardzo wygodne do dekorowania :-) Posiadają idealny kształt, pozwalający na umieszczenie nawet najbardziej wymagających wzorów, pozostawiając je bez jakichkolwiek odkształceń i nieestetycznych uszczerbków wizualnych ;-)

Dzisiaj pokażę Wam kolekcję pięcioelementową - zdobioną dwustronnie moją ukochaną techniką decoupage :-)

Cudowne motywy retro pochodzą z papierów ryżowych od ITD Collection - po jednej stronie umieściłam zimowe scenki rodzajowe, natomiast drugą stronę udekorowałam cudownymi kwitami poinsecji :-)

 


 






















Jak zawsze pracę ułatwiły mi doskonałe preparaty i farby marki CADENCE - oczywiście ze sklepu
DREAMS natomiast bohaterką dekoracji jest złota wstążka gnieciona od Old Fashion Ribbon;-)

 

Zestaw medalionów zgłaszam na wyzwania:

 

 



Miłego weekendu, pozdrawiam

Inka


2 komentarze: