czwartek, 7 stycznia 2021

Tworzę z ITD Collection - Kartka GORSET

 Witajcie Kochani :-) 


Moja dzisiejsza praca to kartka w kształcie gorsetu. Powstała jako jedna z prac inspiracyjnych do kartkowego wyzwania w Art - Piaskownicy. Korzystając z okazji - serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy na naszym blogu :-)

 

 Do wykonania kartki w tak nietypowym kształcie musiałam samodzielnie wykonać formę gorsetu i wyciąć bazę z czarnego kartonu. Na jej powierzchni tworzyłam kolejne warstwy pracy, posługując się pierwotnie wyciętym szablonem. 


Papiery, którymi ozdobiłam kartkę, pochodzą z kolekcji STEAMPUNK od ITD Collection.
Są absolutnie fantastyczne i okazały się wprost stworzone do tego projektu.


Aby mój gorset nabrał fajnego klimatu, kobiecego wdzięku ale i charakteru odpowiedniego, do stylu steampunk - posłużyłam się dodatkami w postaci tekturek i okrągłego wisiora z tarczą zegara.



Jak przystało na tę część kobiecej garderoby - obowiązkowo musiał się tu znaleźć sznurowany stan,
ładnie podkreślona talia oraz wyprofilowany zarys bioder :-)





 

Kolekcja STEAMPUNK z pewnością należy do moich ulubionych, posiada niepowtarzalny charakter, piękne motywy i idealne barwy - bardzo dobrze mi się z nią pracuje :-)

 


Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko, 

Inka

3 komentarze:

  1. piękna kartka , pomysłowy temat - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana
    Na wstępie życzę Tobie i bliskim wszystkiego dobrego w Nowym Roku, nade wszystko zdrówka😀
    Kartka ciekawa, starannie wykonana, jak zawsze u Ciebie😃🧡
    Pozdrawiam cieplutko🌸🤗
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń