czwartek, 28 stycznia 2021

Tworzę z ITD Collection - Kobieca kasetka na biżutki

 

 Witajcie Moi Mili :-)


Jak ja kocham tworzyć takie projekty, które są prawdziwym wyzwaniem a przy okazji uruchamiają wyobraźnię przestrzenną i wystawiają na próbę moje umiejętności konstruktorskie :-)

Dzisiejszy z pewnością do takich należy ;-)

 

Zostałam poproszona o wykonanie ładnego pudełka prezentowego na delikatną kobiecą biżuterię. Oczywiście nie byłabym sobą żeby poprzestać jedynie na zrobieniu zwykłego, standardowego modelu opakowania. Postanowiłam puścić wodze swojej fantazji i zaprojektować coś, co ucieszy każdą babeczkę, będzie nie tylko opakowaniem ale przede wszystkim estetycznym, prawdziwie kobiecym a zarazem praktycznym i eleganckim przedmiotem w jej otoczeniu.


I tak oto powstała kasetka z przestronną szufladą i składanym lusterkiem.

Wewnątrz szuflady znalazło się miejsce na biżuterię zapakowaną w oryginalne pudełka jubilerskie oraz liścik od Męża z życzeniami dla Żony, romantycznie zwinięty w rulonik i zalakowany
pieczęcią z serduchem ;-)

Lustereczko w wiktoriańskiej ramie - super praktyczny gadżet, przy którym każda kobieta
poczuje się pięknie i wyjątkowo :-)

Przyznam się Wam że bardzo lubię rozpieszczać swoich Klientów i zaskakiwać ich niestandardowymi pomysłami. Poszukuję w swej wyobraźni takich rozwiązań, które na długo zapadną w pamięć i staną się obiektem wzruszeń lub spowodują że dzięki pracy moich rąk ktoś poczuje się super wyjątkowo.  Moim zdaniem pozytywne emocje są najważniejsze i nic nie jest w stanie im dorównać ani ich zastąpić.






Bardzo ważne są również szczegóły - mogą być malutkie ale pełne wymownej treści.Choć niepozorne, to jednak właśnie one nadają odpowiedniego klimatu i stają się wyjątkowym dopełnieniem pracy.




 Konstrukcję kasetki opracowałam i wykonałam własnoręcznie od podstaw. Do jej ozdobienia użyłam
papierów od ITD Collection. Arkusze pochodzą z trzech, różnych kolekcji :-)

Mam nadzieję że i Wam się spodobała :-)


Tyle na dzisiaj, Kochani. 

Trzymajcie się zdrowo i do zobaczenia wkrótce!

Inka

 

4 komentarze:

  1. Piękna, pomysłowa, elegancka kasetka😀
    Pozdrawiam najserdeczniej🌼💙🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko. Bardzo kobiece. Ten kolor jest idealny. Brawa dla męża za pomysł co dla żony to pudełko zamówił. Brawo, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent , i pięknie wywiązałaś się z zamówienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana oj potrafisz zaskakiwać, potrafisz. Nie zapomnę emocji i zachwytu jakie czułam po odpakowaniu mojego Anioła.
    Ta szkatułka jest zachwycająca i na pewno wzbudzi wzruszenie u nowej właścicielki.
    Pozdrawiam serdecznie ☺️

    OdpowiedzUsuń