środa, 13 stycznia 2021

Neonowa kartka dla Babci

 Witajcie Moi Mili :-) 


Za oknem właśnie sypie biały puch a ja, jak to ja - marzę już o wiośnie :-)))

Te swoje malutkie, ciepłe marzenia postanowiłam urzeczywistnić przelewając je na papier.
A kiedy to zrobiłam, od razu poczułam się lepiej - w sercu zakwitła wiosna, zapachniało kwieciem a delikatne motyle rozweseliły mi jeden z ponurych, zimowych dni :-)

 


 

 

Kartelucha w pudełku to drobny, energetyczny dodatek do prezentu, przygotowany z myślą o Dniu Babci. To że kocham kolory, chyba już wiecie ale dzisiaj te kolory to istna uczta dla oczu - świecą, niczym neony:-)))

I nie bez powodu, gdyż moja dzisiejsza praca została przygotowana jako jedna z inspiracji do wyzwania w Art-Piaskownicy. Nasz styczniowy Koloroton upłynie pod hasłem: NEONOWE :-)



Kochani, jeśli lubicie taki power kolorystyczny i dobrze czujecie się z mocnymi barwami, to wyzwanie na pewno jest dla Was. Zatem odwiedźcie Art-Piaskownicę i bawcie się z nami wyśmienicie!!! Serdecznie zapraszamy :-)))


Pozdrawiam wiosennie i neonowo,

Inka

4 komentarze:

  1. Ja też tęsknię za wiosną , taki komplet będzie cieszył babcię

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak zima dopiero się zaczęła z tym śniegiem, ale fakt faktem tęsknimy już za wiosennym ciepłem. Śliczna, energetyczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne energetyczne kolory, od razu myślę o wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda Babcia chciałaby taką cudną karteczkę mieć- otrzymać💖😃🌼
    Pozdrawiam miło🤗🌸☕

    OdpowiedzUsuń