sobota, 2 stycznia 2021

"Akordeon" dla Nastolatki - Inspiracja dla DREAMS

 

 Witajcie Kochani :-)


Mój pierwszy, noworoczny wpis chcę poświęcić pracy, która powstała jeszcze w zeszłym roku, jako prezent pod choinkę dla pewnej Nastolatki:-)




Wykonałam kolejny album o konstrukcji akordeonu, lecz tym razem jest to typowo dziewczęca wersja, z nieco powiększonymi kieszeniami i tagami.
Ich format pozwala na gromadzenie i przechowywanie fotografii o wymiarze 150 x 100 mm. 


Bajecznie klimatyczna kolekcja "Moon & Me", której użyłam do ozdobienia tagów i samego albumu, pochodzi od włoskiego producenta  papierów - firmy Ciao Bella

Papiery są wyjątkowo urzekające, magiczne i wspaniale działają na wyobraźnię.
Ja się w nich po prostu zakochałam ;-)

Cały zestaw posiada przepięknie zaprojektowane karty główne i całą gamę dodatków do wycinania o różnych formatach. Dlatego jest idealny również do ozdobienia tagów albumowych :-)

Uroczym dopełnieniem projektu okazały się tekturki - zębatki i drobniutkie, złote kuleczki a także zawieszki biżuteryjne, cętkowana wstążka i odrobina gazy do przewiązani tagów :-)

Album został spersonalizowany imieniem jego przyszłej Właścicielki.











 Mam nadzieję że taka forma przechowywania fotek przypadła Wam do gustu. Muszę przyznać że podobne prace cieszą się uznaniem wśród Osób, dla których miałam przyjemność je tworzyć :-)

I już na koniec zostawię link do sklepu DREAMS
w którym można nabyć ten cudowny zestaw papierów:
 

Kochani, życzę Wam cudownego, szczęśliwego, pełnego wspaniałych pomysłów i twórczych przygód Nowego Roku, oby był o niebo lepszy od minionego :-)

Trzymajcie się zdrowo,
Inka

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy , pięknie zrobiony - no i jeszcze u Ciebie takiego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Akordeon jak marzenie, prezentuje się tak pięknie, że szczęka opada, brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent :) Zachwyca mnie to połączenie kolorów i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń