poniedziałek, 14 grudnia 2020

Wymiankowo w Art-Piaskownicy

 Cześć Kochani !!!


Czy lubicie wymianki???? No właśnie - kto ich nie lubi :-)
U mnie było ich trochę, zarówno prywatnych jak i tych "blogowych" z udziałem DT.
Ze wszystkich jestem mega zadowolona bo dostarczyły dużo pozytywnych emocji
i  moc pięknych wytworów rąk moich Koleżanek.

Takie upominki są bezcenne - wraz z wykonaną pracą otrzymuję kawałek serducha Twórcy. Utalentowanych Duszyczek wokół mnie jest mnóstwo, a dzisiaj pokażę Wam prace jednej z Projektantek AP, która przygotowała dla mnie ten wspaniały zestaw świąteczny.


Komplet świąteczny autorstwa made by Allu

 Upominek podarowała mi Alicja / made by Allu💓💓💓

Jest to prześliczny duet zawieszek świątecznych w kształcie bombek na choinkę, kartka z życzeniami, mały tag prezentowy i coś co tygryski lubią najbardziej ;-) - bombonierka ze słodkościami:-)

 

Nie mam pojęcia skąd Alicja wiedziała że w tym roku na mojej choince znajdą się ozdoby z leśnymi zwierzakami??? Te dwie wspaniałe bombki z jelonkami zawieszę na drzewku w centralnej jego części, tak aby wszyscy mogli podziwiać te cuda do woli.


Mnie z kolei przypadł zaszczyt stworzenia kompletu wymiankowego dla samej Szefowej Art-Piaskownicy - Kingi / KigaBet vel Ki.

 

Tym razem postawiłam na stonowaną kolorystykę - wybrałam barwy ziemi, lekko przełamane niebieskim akcentem, z zimową scenerią w tle.


 

Wykonałam dwa projekty przestrzenne: kartkę i bombkę, ze sporą ilością mediów
oraz kompozycjami z darów natury.
Jednak pierwsze skrzypce gra sylwetka płochliwego jelenia, chowającego się w zaroślach ;-)

 










Ten cudowny motyw rogacza pochodzi z papierów ryżowych ITD Collection - z kolekcji:
 

 Nieodkryty, magiczny Świat,

 a jego odpowiednik w wersji 3D - to oczywiście odpowiednio dobrana tekturka ;-) 



I choć cała kolekcja wcale nie jest ani świąteczna ani nawet zimowa, ja wypatrzyłam w niej takie elementy, które idealnie wpasowały się do tej pracy  ;-)
Tym razem chciałam żeby mój projekt był nieoczywisty i nieprzewidywalny,
dlatego być może nie wszyscy z Was zakwalifikują go do prac o charakterze świątecznym ;-)

Zapraszam również do Art-Piaskownicy - tam szersza relacja z naszej wymiankowej akcji :-)


Pozdrawiam Was milutko, 

Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz