czwartek, 17 grudnia 2020

Na pożegnanie :-)

 Cześć Kochani :-)


Spadła kolejna kartka z mojego kreatywnego kalendarza.

Nastąpiło pożegnanie z blogiem TEKTURKOWO, dla którego miałam zaszczyt tworzyć prace inspiracyjne przez ostatnie pół roku.

Cudowny czas szybko przeminął i dobiegła końca kolejna twórcza przygoda.

Dzisiaj pokażę Wam ostatnią pracę wykonaną w roli Projektantki DT.

 


Oczywiście tekturki pochodzą ze sklepu TEKTURKOWO natomiast sama praca została stworzona
z materiałów nadesłanych do mnie przez jedną z Projektantek DT, w ramach przedświątecznej wymianki przydasiowej.








 

Częścią DT TEKTURKOWO byłam do końca ubiegłego miesiąca i z tego miejsca chciałam bardzo serdecznie podziękować Szefowej Ani jak i wszystkim Koleżankom z DT za przemiłą współpracę i świetną atmosferę w grupie. To było niesamowite pół roku, wiele się nauczyłam i poznałam mnóstwo kreatywnych Duszyczek. Jednak nadszedł czas rozstania, dla mnie trochę smutny ale najważniejsze że pozostały miłe wspomnienia z tego niezwykle twórczego okresu.

Koleżanki nadal śledzę lub spotykam w sieci a poczynania nowego zespołu
obserwuję na bieżąco, zaglądając na blog TEKTURKOWO ;-)

Uściski dla całego Tekturkowego Teamu :-)

 

I cieplutkie pozdrowienia dla Was, Kochani

Inka

3 komentarze: