piątek, 25 grudnia 2020

Tworzę z ITD Collection - Kartka z amorkami

 

 Witajcie Kochani :-)


W ten magiczny, bożonarodzeniowy czas spieszę jeszcze do Was z ostatnią moją tegoroczną świąteczną pracą.
Taką specyficzną, oryginalną karteczkę wykonałam dla jednej z moich drogich Koleżanek po fachu. 


 

 Motywy i styl nie jest tu dziełem przypadku tak samo jak dodatek złota, tarczy zegara i trybików, które dość obficie potraktowałam różnego rodzaju mediami: woski, mgiełki, pasta z płatkami miki, tusze, szablon i pasta strukturalna, konturówka i duże bursztynowe kryształki :-)

 





Te cudowne amorki pochodzą z papieru ryżowego od ITD Collection a karteczka powstała do kompletu z lustrzanym sercem akrylowym - widocznym w tle, na ostatniej fotce :-)




 

Kochani, bardzo dziękuję za piękne życzenia świąteczne przesłane za pośrednictwem SM, drogą mailową oraz wspaniałe karteczki hand made z życzeniami, które nadeszły do mnie pocztą. 

Jeszcze raz składam wszystkim serdeczne życzenia świąteczne i życzę Wam dużo zdrowia, radości, miłości, bliskości i życzliwości oraz spokoju i odpoczynku. 


Do zobaczenia po świętach,

Inka

3 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego dla Ciebie :)
    Piękna, bogata kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka, wygląda zjawiskowo, zwłaszcza na tym śnieżnym tle z choineczką, cudo! Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka inna ale ciekawa:)
    Obfitych łask od Dzieciątka Jezus na kazdy dzien Halinko :)

    OdpowiedzUsuń