wtorek, 1 grudnia 2020

Świąteczne zawieszki do prezentów

 

 Witajcie Kochani! 


Są Święta, to są i prezenty! Nie tylko dzieci cieszą się z tej części Świąt. 

 Zanim  jednak prezenty trafią we właściwe ręce, trzeba je ładnie opakować.
Ja zawsze wkładam w tę czynność sporo zaangażowania i serca.
Większość z Was zapewne też. 

 

To zdecydowanie widać po pięknym opakowaniu - ale dobrze, żeby było wiadomo,
do kogo ma trafić konkretny podarunek!

 I tu przydadzą się zawieszki/bileciki do prezentów.
Nie tylko świetnie się spiszą w swojej praktycznej roli
aby pod świąteczną choinką uniknąć zbędnego zamieszania,
ale również dodadzą naszym prezentom swoistego uroku.

 

Jak idealnie zapakować prezent?

Moim zdaniem w idealnym pakowaniu prezentów wcale nie chodzi o to, żeby było równiutko i od linijki. Oczywiście estetyka jest bardzo ważna. Osobiście zawsze się przykładam i wydaje mi się, że jestem dość staranna, ale chyba nie to jest najważniejsze. 

 


 Najważniejsze jest dodać do tego odrobinę fantazji. Tak od siebie, od serca :-) 
Takie niecodzienne ozdoby sprawiają, że prezenty wyglądają wręcz czarująco, a obdarowany wie,
że zdecydowanie chcieliśmy sprawić mu wielką radość.

 

Wbrew pozorom, moja dzisiejsza propozycja dedykowana jest osobom dorosłym  :-)))
Męski lisek to ten w zielonej czapeczce a dla Pani - koniecznie soczysta czerwień ;-)

W mojej rodzinie zabawne podejście do tematu jest sprawą kluczową.
Przede wszystkim ma być wesoło i na luzie ;-)




Moje liski odwiedziły również Art-Piaskownicę, gdzie inspirują w najnowszym wyzwaniu.

 

Z cyklu MAŁE FORMY

 w tym miesiącu przygotowujemy "Zawieszki/bileciki do prezentów".

Koniecznie do nas dołączcie - serdecznie zapraszamy ;-)

 

Pozdrawiam cieplutko,

Inka


2 komentarze:

  1. Słodkie te zawieszki do prezentów. Zdecydowanie miłej dostać paczuszkę takim akcentem. Pozdrawiam Halinko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń